Stormwolf Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ser bare noen modifiserte og nye features som vi kunne forventet uansett om dette var et helt nytt spill eller en expansion. Jeg må si meg enig med Traktor. Dette er en simpel oppfølger inntil jeg ser annet selv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Oppfølger eller ei, det er likevel et nytt spill i den samme serien. Siden når forandret definisjonen på nytt spill seg, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Ser bare noen modifiserte og nye features som vi kunne forventet uansett om dette var et helt nytt spill eller en expansion. Jeg må si meg enig med Traktor. Dette er en simpel oppfølger inntil jeg ser annet selv. Jeg har heller aldri påstått noe annet enn at dette er en oppfølger i samme ånd som Crysis. Det betyr ikke at dette ikke er et nytt spill. Bevares. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Crytek gjengen har enda ikke klart å skape noe ordentlig multiplayer spill enda så er veldig skeptisk. Spill skapt av CryEngine er sinnsykt fine men det er som regel gameplayet som ødelegger alt. Hvor kult hadde det ikke vært f.eks i Crysis og bare hatt normale våpen og krig ? Blitt som et skikkelig bra Battlefield 2 spill. Men skademodellen var helt på trynet, dårlig optimalisering. Håper dem får det til bra denne gang men er ikke overbevist. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ser jo faktisk jævlig bra ut. Genialt å ta mulighetene fra eneren og gjøre den flerspiller. Garantert kjøp på X360 for meg. Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Dumme Xbox... jeg vil å prøve demoen Lenke til kommentar
SkeletonKey_InnleggNO Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Men er det eksklusivt for dem som har Gold-membership? Greit å vite før man laster ned. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Du får ikke spilt multiplayer uten Gold-medlemskap, og dette er en multiplayerdemo Lenke til kommentar
MechaMan_InnleggNO Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg mener nå iallefall at et nytt spill er et nytt spill, samme om det er en oppfølger i en serie eller ikke. Herregud, det har da ingenting med saken å gjøre! Om det er reolusjonerende eller unikt, det er en annen sak.... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ser jo faktisk jævlig bra ut. Genialt å ta mulighetene fra eneren og gjøre den flerspiller. Garantert kjøp på X360 for meg. det var jo multiplayer i orginale crysis og da. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ser jo faktisk jævlig bra ut. Genialt å ta mulighetene fra eneren og gjøre den flerspiller. Garantert kjøp på X360 for meg. det var jo multiplayer i orginale crysis og da. Mulig han tenker på muligheten til å bruke fysiske objekter. (Som var der i singleplayer men ikke multiplayer) I videoen begrenser jo dette seg egentlig til biler. Vi får kanskje håpe dette systemet brukes til mer enn bare biler.. Vet ikke om de har latt seg inspirere litt av Brink, men i tillegg til skliinga kan man også bare hoppe opp til en kant og klatre opp. Dette er sikkert ikke helt nytt i fps sammenheng, men mener det er det i denne type multiplayer. Det at man kan sparke ting er jo også nytt. I det første kunne man velge strength og slå eller bruke weapon melee, men dette sparket ser kraftigere ut. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Nye multiplayer traileren fjernet mye av skepsisen min. Så ut som noe nytt .... awesome gameplay. Lenke til kommentar
SkeletonKey_InnleggNO Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Du får ikke spilt multiplayer uten Gold-medlemskap, og dette er en multiplayerdemo Som jeg fryktet. Ser ikke helt hvorfor Xbox Live ikke kan tillate en flerspillerdemo for dem med Silver. Blir jo på en måte en demo av Xbox Live og hva man går glipp av med Silver-medlemskap. Spesielt når de gir vekk 48-timers abonnement med spill hele tiden. Burde la seg gjøre. Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Gleder meg, har akuratt bestilt Nano Edition til 649 kr! Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg er vel en av de som ikke har fått prøvd Crysis før pga ikke kraftig nok pc, så det var hyggelig at vi med xbox får en smakebit på hva vi har i vente av multiplayer. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Var med i den tidligere stress testen så kan rimelig godt bekrefte at Crysis 2 er splitter nytt selv om det er en oppfølger, ny historie, ny setting, alienene og våpnene har blitt redesignet, ny kontroller, flere muligheter, bedre grafikk og ytelse. Gleder meg til denne demoen! Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 jeg gleder meg helt utrulig til crysis2 kommer ut.har prøvd mp på crysis2 på pc,så jeg skal laste ned demoen på 360 for og se hvordan den er.jeg har både en highend pc+ 360 og ps3 så jeg er usikker på hvilken platform jeg skal kjøpe den på,men det blir nok pc mest sansynlig Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 XboX Hore dette spillet og ja?! er passe lei av dette exclusive PISSET! Crysis har og burde alltid være exclusive for pc. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du er lei av exclusive-pisset, men vil at det skal være exclusive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå