V. Haugen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Mobilprodusenten Samsung har nok å stri med om dagen. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det e bare fint.. hadde vært best om Samsung gikk konkurs.. værre dritt skal du lete lenge etter.. alle mine Samsung telefoner har vært ødelagt etter halvt år.. uten at de er fått dårlig behandling.. min samboer har også kvittet seg raskt med alle sine Samsung telefoner, de er så skuffende i bruk.. og software e ræva på Samsung.. ingenting funker,, treg, gammeldags og full av feil.. Samsung, nei takk.. htc e mye bedre. Og nu e lg kongen av skjerm teknologi.. super amoled blekner satt opp mot ips nova.. finnes ikke en grunn til å velge Samsung igjen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 meget skuffet over samsung selv. De har kommet med froyo til telefonene, men programmene er full av bugs. problemer med synk mot exchange. Telefonen er treig og uresponsiv. GPSen fungerer heller ikke som den skal, unøyaktig som bare det ... har testet telefoner som koster mye mindre som yter myyye bedre på GPS. Så de 10 millionene enheter som solgt, er jo forsåvidt greit. Men hvor mange som er returnert, har de tall på det? Skuffende av Samsung! Nexus S blir det iallefall ikke. Neste her blir det nok LG Optimus 2X. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 "Class-action lawsuit" virker jo helt tragisk. Saksøke på vegne av alle som har problemet? Bra for forretningslivet i norge at vi ikke har slikt. (trenger det strengt tatt ikke da vi har mye gode regler) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Class action lawsuit er helt genial.. sku hatt mer av det i norge.. de gir oss små forbrukere mer makt.. hvorfor skal Samsung ha lov til å spy ut masse modeller som de nærmest erklærer død med en gang. (Pga null software suport).. Det skal Apple ha, de følger hvertfall opp produktene sine på software sia.. vår familie er meget fornøyde med de 2 htc modellene vi har i desire serien.. her kommer oppdateringene til rimelig tid.. har hatt ca 4 system oppdateringer på desire hd allerede, mens min Samsung galaxy hadde 1 på ett år, og fremdeles ikke fungerte.. måtte til og med roote den og installere mod fra internett for å få multitouch til å virke halvveis.. enda ble man stuck med eclair uten Adobe flashplayer og app2sd... Samsung er tragisk,, ikke noe annet å si om den saken.. lg sin billig mobil optimus one har bedre støtte enn top modellene til Samsung.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Rart de ikke blir saksøkt av Apple...! Eller blir de det? Likheten mellom telefonen på bildet og min iPhone 3GS er enorm....! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 ""Class-action lawsuit" virker jo helt tragisk. Saksøke på vegne av alle som har problemet? Bra for forretningslivet i norge at vi ikke har slikt. (trenger det strengt tatt ikke da vi har mye gode regler)" Så du mener at forretningslivet i Norge skal ha mest mulig penger, fremfor flest fornøyde kunder? Typisk business tankegang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Til gjesten over meg: I Norge står allerede kunden såpass sterkt at slike søksmål ikke vil være nødvendige. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Da kan du forklare de flere hunde artiklene og sakene der en kunde må gå helt til media og eller forbrukerrådet, før noe skjer. Ikke engang da er det garantert at noe vil skje. Flere av bedriftene er arrogante, de driter i kundene og de viser ingen stolthet over produktene sine, de vil ikke kommentere, de svarer ikke de vil ikke stille til intervju etc. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Bedriftene er ikke forpliktede til å gi deg oppdateringer til telefonen din. De er kun forpliktede til at telefonen din fungerer slik den er når den blir solgt. Om HTC og Apple gir deg oppdateringer i ettertid er ikke det for å være hyggelige, men for å øke verdien i merkevaren sin. Andre selskaper har kanskje ikke innsett nytteverdien av dette og tilbyr ikke noe ekstra utover telefonen i seg selv. Men med Norge sine lover og regler skal det godt gjøres å faktisk ikke komme noen vei som misfornøyd kunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg