LarZen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Rykte på diverse nettsider er at dem 3 første Metal Gear Solid spillene er under oppusning og på vei til PS3. Om ryktene stemmer eller ikke vet ingen enda... Kilde: http://kotaku.com/57...d-hd-collection Endret 22. januar 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det hadde vært veldig greit siden jeg ikke har spillt de før. Eller, jeg har spillt Snake Eater som jeg kjøpte på release, men husker jeg ikke likte det da. Har tenkt på å gi det en sjanse til siden det er mange år siden jeg prøvde det, men har ikke kommet så langt enda. Må og bare si at jeg liker det Sony gjør med å pusse opp gamle klassikere. Nå mangler det bare at GTA 3, Vice City og San Andreas også kommer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 JAAAAAA! Dette må være sant. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hadde vært stilig for min del siden jeg aldri fikk spille MGS3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Samme her, Ghaundan. Hadde også vært flott med et gjensyn med det første. Og sist men ikke minst så er dette er perfekt unnskyldning for ikke å ha fullført 4`ern enda Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har aldri vært fan av denne serien, men har nå de tre første spillene og testet demoen til nr 4. Holder meg heller til Splinter Cell serien, i hvertfall de 3 første spillene. Artig for fans av serien, men jeg melder pass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå