AltF4 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Haha så forbanna fet trailer! ^_^ Ser ut til at spillet kan levere tross alt, grafikken er jo ikke store greiene men til helvete med den - det spillet trenger er humor, sjarme og bad-assery til tusen - og det ser det ut til å ha så det holder. Liker svært godt at de har tatt vare på de samme monstrene som kom frem for noen år siden, de har etter hva jeg kan se ivaretatt mye av originalmaterialet. Jeg gleder meg skikkelig! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Gameplayet så ulikt noe annet jeg har spilt. var lissom ikke bare shoot em up virka det som. Var masse ting der som så kult ut. Gleder meg! Og sensuren har alltid vært i Duke Nukem spill, men vi har bare skrevet inn cheat codes for å spille ^^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Se der ja. Hadde ingen forventninger til spillet fra før, men nå etter å ha sett traileren har jeg det. Det så faktisk veldig artig ut. Og humoren er der enda, som f.eks på 1:00 i traileren. Blir et klart kjøp. Endret 22. januar 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ser ut til at dette spillet kan bli et friskt pust i en hverdag overfylt av FPS-seriøsitet. Elsker det allerede. Lenke til kommentar
Skilz Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg trodde virkelig jeg hadde gitt opp dette spillet, men traileren var såpass bra at jeg må vurdere et kjøp alikevel. Lenke til kommentar
TimmieMe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 kan ikke huske at dette var et "alienspill" ? Var det det?, syns jeg husker strippere og slakting av "vanlige" mennesker? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Pikselering-sensuren i traileren er nok for at traileren skal kunne vises i USA. Ellers hadde enkelte organisasjoner vært raskt på pletten med søksmål for 'uanstendighet' osv. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Bare tull, morro tull, men tull like dan. Finner nok ikke opp hjulet på nytt, men hjernedød action og flott humor i bøtter og spann ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå