fiskfisk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Trailere har vi hatt før. Blir det spill nå? Se filmen nå Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hehehehe awesome trailer^^ Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Så lovende ut. Nå som seriøse folk er på saken tror jeg oddsen for at spillet faktisk blir gitt ut er stor. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fantastisk trailer ja. Spillet ser kanskje ikke allverden ut, men humoren sitter som støpt. Gleder meg! "We're fucking bringing it" Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Den imponerer ikke akkurat med det tekniske her (grafikk, effekter osv) men det var kanskje ikke å forvente.. Håper det kan bli moro for det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Really all out of gum. Dette kan umulig bli dårlig. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 ... Og jeg som var sikker på at jeg hadde sett den siste traileren av dette spillet noensinne: Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Bare spørsmål om tid nå da før det kommer filmen Duke Nukem nå da sikkert....men dem klarer vel å fucke det til også Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 "What about the game Duke, was it any good?" "Yeah, but after 12 fucking years it should be!!" Hahaha, elsker ironien på slutten der B) Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg håper pixelsensuren bare er der for trailerens skyld.. Lenke til kommentar
Alviyo Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Dette skal jeg spille mens jeg drikker øl. Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 I hope we get to rip someone's head off and shit down their neck! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg håper pixelsensuren bare er der for trailerens skyld.. jeg og reagerte litt på dette, enten får de vise alt eller senseurere det på en mer smakfull måte. Lenke til kommentar
DTS2ThaMAX Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 hmm, så fett ut, Smash some balls, '"They shouldn`t have gone after our women." "Duke`s brother says: "that includes you to mr.zuckerberg, now where tha $&") is my gum? its three ways to die, duke can kill you or he kills all of the others ways to die" Lenke til kommentar
crippen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tror eg må ha dette spillet, er for mange gode minner til å la være, og humoren er der enda. Grafikken er ikke all verden, men CoD er søppel så tror ikke grafikk har så mye å si uansett. Viss de virkelig har tenkt å sensurere kvinnfolkene og annet drit, tror eg faktisk det er nok til at eg står over. Blir bare altfor dumt å sensurere noen damer, mens det å dra av hodet på folk, se armer og ben flyge går fint. Blir litt småkvalm av slikt. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tror eg må ha dette spillet, er for mange gode minner til å la være, og humoren er der enda. Grafikken er ikke all verden, men CoD er søppel så tror ikke grafikk har så mye å si uansett. Viss de virkelig har tenkt å sensurere kvinnfolkene og annet drit, tror eg faktisk det er nok til at eg står over. Blir bare altfor dumt å sensurere noen damer, mens det å dra av hodet på folk, se armer og ben flyge går fint. Blir litt småkvalm av slikt. Blir nok ikke sensur i spillet , det advarer jo mot "nudity" først. Lenke til kommentar
Petrus89_InnleggNO Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er det bare meg eller har Duke fått seg nye solbriller? Lenke til kommentar
rogerwilco_InnleggNO Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Dette skal jeg spille mens jeg drikker øl. Samme tenkte jeg. Tror gameplay/grafikk/story blir forferdelig. Veies opp og vel så det med humor og sjarm Som en i et annet forum skrev..."this game is ratet M for Men Only" Endret 22. januar 2011 av rogerwilco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå