Joachim_F Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 With Fire and Sword introduserer skytevåpen. Les hele saken Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Mount & Blade: Warband kom i mars 2010. Altså ca 1 år før denne utgivelsen. Følte ikke Warband hadde nok innhold til å være noe mer enn en patch til opprinnelige Mount & Blade. Håper det kommende spillet har mer kjøtt på benet ellers blir jeg å føle at de melker serien. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Mount & Blade: Warband kom i mars 2010. Altså ca 1 år før denne utgivelsen. Følte ikke Warband hadde nok innhold til å være noe mer enn en patch til opprinnelige Mount & Blade. Håper det kommende spillet har mer kjøtt på benet ellers blir jeg å føle at de melker serien. er du morsom? var jo multiplayer som var den store tingen uansett gleder meg enormt, det høres utrolig bra ut! Endret 21. januar 2011 av Viking Lenke til kommentar
Stian55 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Mount & Blade: Warband kom i mars 2010. Altså ca 1 år før denne utgivelsen. Følte ikke Warband hadde nok innhold til å være noe mer enn en patch til opprinnelige Mount & Blade. Håper det kommende spillet har mer kjøtt på benet ellers blir jeg å føle at de melker serien. With Fire and Sword er hovedsaklig laget av et studio kalt "Snowberry Connection", som har lisensiert M&B-motoren, og ikke Taleworlds selv. Dog de ser ut til å bruke mange av ressursene(models, textures osv) til warband.. Spillet har også vært under utvikling i veldig lang tid om jeg husker rett. Tror også de utga en russisk/polsk versjon elns av With Fire and Sword for originale M&B for godt over et år siden, så det er nok ikke noe skvip de har satt sammen kun for å gi ut enda et spill raskest mulig : ) Endret 22. januar 2011 av Dwight Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jess! Det blir saker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå