mcgroven Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det sagnomsuste spillet har vært i utvikling siden tidenes morgen, nå er det butikk-klart. Les hele saken Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tenk hvor morsomt det blir om spillet er ræva. Lenke til kommentar
WoIferey Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vent.. har helvette fryst over allerede nå? trodde ikke apokalypsen var før 2012 jeg!? O_O Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tenk hvor morsomt det blir om spillet er ræva. Spillet kan umulig bli så bra som tiden det har tatt å få det ut skulle tilsi Må jo være selvpiner for å ha store forventninger til dette. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Sadisten i meg håper deg kommer til å suge skikkelig. Kommer nok til å kjøpe det uansett, da. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er desvere utsatt til førstekvartal 2012 Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fint, nå må jeg forandre 404-meldingen vår også. Curses. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kommer nok til å kjøpe det, men har ikke et snev at forventning til det. Det i seg selv kan jo forsåvidt være bra, da kan jeg heller håpe på å bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Haha, fet trailer. Likte at de spøker med hvor lang utviklingstiden har tatt. "Was the game any good, Duke?" ... "Yeah, after 12 fucking years it should be" Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Nå måtte jeg nesten sjekke 404-meldingen deres. Uansett, dersom man skulle hatt forventninger til DNF som stod i stil til utviklingstiden, ville fallhøyden vært så enorm at spillet ville skuffet dersom det viste seg å være messias' tilbakekomst. Noe det høyst sannsynlig ikke er, men likevel. Spillet blir sikkert morsomt nok, men da som en ode til svunne sjangerkonvensjoner; "historie" som en unnskyldning for å skyte alt som bevegerer seg snarere enn et narrativt verktøy; og karakterer man ikke forsøkte å "gjøre relevante" (og som ikke hadde det nå obligatoriske antihelt-tredagerskjegget). De som er flasket opp på skytespill hvor folk klistrer seg oppetter veggene og regenererer helse, blir sikkert genuint skuffet. Edit: Alle som er i tvil om at dette blir gøy på samme måte som The Expendables var gøy, burde se traileren. Endret 21. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja ok, dette sparket jo ballesvette ? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Med tanke på hvor mye cheese det var i den traileren, så skal dette forhåndsbestilles. Herlig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Nåja, de eneste som har kalt DNF en parodi er dere i denne artikkelen. Utrolig kult at spillet endelig kommer ut. Jeg er overbevist om at det blir utrolig kult, selv om jeg tviler på at folk som ønsker dype historier og romantiske sekvenser vil like det nevneverdig mye. Lenke til kommentar
Petrus89_InnleggNO Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dette kan sikkert bli god butikk for Gearbox, regner med spillet vil selge godt uansett om anmelderne liker det eller ikke. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dette skal nok kjøpes! så lenge det ikke er totalt rævva. Duke is the man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå