mcgroven Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tvisten rundt Infinity Ward-avhoppere når et nytt klimaks. Les hele saken Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Mulig Activision burde ta to Cipralex og legge de paranoide tendensene på hylla. Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vet ikke hvem jeg heier på i denne rettsaken. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Heier på EA i denne saken. Activision har jeg mistet all respekt for. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg heier på dommeren. (= Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvorfor forsinket de en kartpakke? Hva var poenget? Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fortsatt noen som mener at Activision ikke er onde? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er det ulovlig i USA å prøve å lokke dyktig arbeidskraft over til seg fra konkurrenter? Oo Lenke til kommentar
Barabazz Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Activision bør se seg selv grundig i speilet, et selskap som ødelegger mer for spilleindustrien skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Blir jo nesten som man savner den "gode" gamle tiden hvor EA var de onde.. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Husker da CoD4 var på produksjonsbenken, og en av partene ville endre navnet på spillet før det ble utgitt, siden det viket så mye fra tidligere CoD-spill. Det skulle hete "Modern Warfare", men en eller annen klovn var uenig i det, og "Call of Duty" - varemerket skulle rævkjøres til de grader. Undres om ting hadde vært annerledes om "noen" hadde hørt på fornuft fra starten av. Lenke til kommentar
ZaLaN Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ser for meg de forskjellige partene, advokatene og dommeren krangle om DLC's og spill. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Activision begynner å virke patetiske. Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Takk, Activision. Takk for at du viser ditt sanne tryne slik at jeg får nok en grunn til å boikotte deg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Håper Activision taper per def. og CoD-serien legges død for alltid. Tre ting som har ødelagt spill idag: -Activision -CoD -Konsoller Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Håper Activision taper per def. og CoD-serien legges død for alltid. Tre ting som har ødelagt spill idag: -Activision -CoD -Konsoller Er spill i dag ødelagt? Jøsses, det hadde ikke jeg fått med meg Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Jeg heier på dommeren. (= Jeg synes synd på dommeren. Det må være krampeaktig kjipt å være dommer i det amerikanske rettsvesenet. Håper Activision taper per def. og CoD-serien legges død for alltid. Tre ting som har ødelagt spill idag: -Activision -CoD -Konsoller Er spill i dag ødelagt? Jøsses, det hadde ikke jeg fått med meg Jo, med overgangen til et nytt år ble det konstatert at spill er ødelagt...i dag. Endret 21. januar 2011 av ancient_scars Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Activision har visst et litt Nyhetsspeilet-influert syn på verden, bare med EA som den onde NWO-edderkoppen midt i nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå