V. Haugen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Norge kan bli det første landet i verden med pant på mobiltelefoner. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 "Norge er verdensmester i håndtering av flasker og bokser og får inn 99 prosenti retur. Det skyldes ikke at vi er avhengig av å få tilbake kronen vi har betalt i pant for flaskene, men at det er blitt en god vane, sier Solheim" Haha, det var dagens! Disse ministerne lyver så mye at de tror det selv, tydeligvis. Det er kun de færreste jeg kjenner til som panter flasker fordi "det er blitt en vane". Jeg, ihvertfall, hadde ikke giddet å dra på tomflasker helt til butikken for å så stå og fôre en maskin der èn og èn flaske bare for vanens skyld. Hvis vi bare gjør det fordi vi er så miljøbevisste, så kan vi vel fjerne hele ordningen med å betale ekstra for en flaske, for å så få igjen pengene når vi panter, så skal vi se om vi fortsatt ligger på 99 % retur. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er kun dei færraste som eg kjenner til som ikkje pantar flasker fordi det er ei vane. Sånn, då var eit godt argument nulla ut av ein anna bra argument. Pant på telefonar trur eg kan bli bra! Problemet mitt er at dei gamle mobilane har nostalgisk verdi, må ha ein del pant for å kvitte meg med dei! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen av oss ekte mobil elskere som ser mer verdi i våres gamle ting enn i penger, ville ikke gitt fra oss våres gamle telefon selv om vi fikk tilbud om 100 milliarder for den. Ånei... vi er dumme? Nei men vi lar oss ikke styres av penger. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Politikerne er tydeligvis VELDIG godt informert.. http://www.envirofone.com/ I'm just sayin'... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tja... Ta en titt på www.mobilpengar.se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg