Gå til innhold

Nye noenspillsuger episoder!

Anbefalte innlegg

Hei og hå! Eg har lagt ut noen nye episoder av gamereview serien min. No er det slik at noen av dere synst at videoane er ein plagiat og ein plage og for dei som synst det beklager eg. Til resten av dere som ikkje avskyr showet er det berre å følge linken og la moroa begynne!

I tillegg har eg fått to venner på laget; Erlend og Pål som assisterer meg ved å lage morsome Barnespillreviews ca annenkvar veke for å holde videoane gåande! Eg håper dere liker det!

http://www.youtube.com/user/noenspillsuger?feature=mhum

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes at bruken din av Gonzo journalisme kan bli litt vel mye til tider, og gjetter meg til at det er hele poenget. Men personlig er jeg ikke så glad i gonzo journalisme generelt hvis det ikke blir brukt riktig.

Men for all del, keep up the good work ;)

Lenke til kommentar

Synes at bruken din av Gonzo journalisme kan bli litt vel mye til tider, og gjetter meg til at det er hele poenget. Men personlig er jeg ikke så glad i gonzo journalisme generelt hvis det ikke blir brukt riktig.

Men for all del, keep up the good work ;)

Eg liker din tilbakemelding! No som eg veit at det finnest eit navn for den "stilen" skal eg lese om det og prøve å perfeksjonere det! (Ja eg måtte google for å finne ut kva det var du meinte.)

Uansett! Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar

øøøh.. litt mye banning? kanskje prøve å finne på andre subjektiver enn F**n og Hel**te og F*ck osv...

sorry, men det er ikke god anmeldelse eller journalistikk eller what ever du prøver på i min bok. kom tilbake med en video uten banneord i så skal jeg klappe deg på skulderen og si: godt jobba.

og nei, er ikke en sånn gladkristen gutt som ikke kan banne. gjør det støtt og stadig. men hvis man ikke greier og finne på ett annet ord enn: fckings! så burde man gå i tenkeboksen eeeeen gang til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei og hå alle sammen! Good god har vi stått på i det siste og har ein bunch load med videoer vi vil vise dykk! Eg har laga 4 videoer siden sist og dei er som følger!

Ivy the Kiwi?

Dead Space 2

Tales of Monkey Island

og sist men ikkje minst Portal 2 !

Men eg er ikkje den einaste som har stått på!

Owlman skjenker oss med 2 nye videoer!

Bulletstorm

Call of Duty Black Ops

No har dykk noko å finne på i ein liten stund ihvertfall :) Vi har også begynt med ein Amnesia serie i tillegg til et par spel relaterte sketcher ifrå erlend og pål som dykk kan sjå om dykk følar for det!

Take care og ha ein awesome helg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...