Gå til innhold

Ny Gaming PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spar litt mer penger og kjøp denne , om du ikke trenger skjermen så mangler du bare rundt 900kr. Finnes haugevis av andre eksempler også...men en helt grei allrounder dette.

takk for tipset virket som en veldig god pc men hvordan er oppgraderings mulighetene?:)

Lenke til kommentar

Kan jeg bruke en lg hd ready 32 tommer tv som skjerm? eller vil det ødlegge alt?

Ja selvfølgelig, om du synes det er greit med 1366 x 768 oppløsning eller lavere oppløsning enn FullHD (1920 x 1080).

takk for tipset virket som en veldig god pc men hvordan er oppgraderings mulighetene?:)

Ikke jeg som linket til PC-en men du kan velge den hvite "Konfigurer selv og velg tilbehør" knappen

som er rett under den gule "Kjøp" knappen :)

Endret av Peach
Lenke til kommentar

Kan jeg bruke en lg hd ready 32 tommer tv som skjerm? eller vil det ødlegge alt?

Ja selvfølgelig, om du synes det er greit med 1366 x 768 oppløsning eller lavere oppløsning enn FullHD (1920 x 1080).

Ikke jeg som linket til PC-en men du kan velge den hvite "Konfigurer selv og velg tilbehør" knappen

Takk for alle svarene! er ganske sikker på at jeg har funnet min nye pc nå=D

Endret av Mad B
Lenke til kommentar

Takk for alle svarene! er ganske sikker på at jeg har funnet min nye pc nå=D

Bare hyggelig. Og flott =]

Endret av Peach
Lenke til kommentar

Bra du kanskje har funnet en pc! Til den jeg linka så har du mulighet senere til å sette i større og kraftigere prosessor,mer minne og et enda kraftigere skjermkort.

Men slik maskinen er så vil du klare å kjøre så si alt av spill og kose deg! Men kjekt å vite at om du i fremtiden vil bygge ut litt så har du faktisk muligheten til det da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...