eirikst Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Finnes der andre enkle spill der ute som er like kule som skijump ? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hvordan kan man ikke nevne Elastomania i en slik sammenheng? Gudfaren er også gøy, ganske vanedannende. Anbefales! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 tuneller, ikke sikkert du kan spille det, det krver uoverkommelige( ) 2mhz for å kjøre, har du mer enn 6mhz lagger det sikekrt ikke Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 tuneller, ikke sikkert du kan spille det, det krver uoverkommelige( ) 2mhz for å kjøre, har du mer enn 6mhz lagger det sikekrt ikke 2 player, kjører 2 "tankser" ( ) som skyter ganger i brettet? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 tuneller, ikke sikkert du kan spille det, det krver uoverkommelige( ) 2mhz for å kjøre, har du mer enn 6mhz lagger det sikekrt ikke 2 player, kjører 2 "tankser" ( ) som skyter ganger i brettet? det er det ja. Soldat er jo også et slikt lite å kult spill Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 og/eller pontifex og pontifex II (som oppfølgerne heter). Gud vet hvorfor i all verden de har valgt det navnet... (det betyr prest på latin) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hallo folks? Har dere glemt: SKY ROADS!?? Det spillet ruler... Lenke til kommentar
ojb Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 happyland er faktisk ganske underholdende. mariolignende, bortsett fra at du ikke kan drepe monsterne Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hvordan kan man ikke nevne Elastomania i en slik sammenheng? Elma er kongen, men er jo mer enn bare "et enkelt spill" da Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Bridge Builder Henger meg på den Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Kanskje litt overkill i denne sammenheng, men eg likte godt death rally! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 og/eller pontifex og pontifex II (som oppfølgerne heter). Gud vet hvorfor i all verden de har valgt det navnet... (det betyr prest på latin) Vem vet, de måtte ihvertfall bruke noe annet enn Bridge Builder, ettersom navnet var copyrightet av et eller annet leketøysfirma, for et slags søplete brobyggerspill... Snood er et enkelt og vanedannende småspill, DX-Ball 1/2 er gøy, Same Game likeså. Hvis noen har lyst kan de sjekke Labyrint-spillet jeg har lagd også (http://home.no.net/galfisk). Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Ports Of Call, i ny versjon: http://portsofcall.de/ -Kisp Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Lemmings!! Genialt spill!! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 tuneller, ikke sikkert du kan spille det, det krver uoverkommelige( ) 2mhz for å kjøre, har du mer enn 6mhz lagger det sikekrt ikke 2 player, kjører 2 "tankser" ( ) som skyter ganger i brettet? Har noen en link til det, så jeg kan prøve det? Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jones in the fast lane! Burde bli lagd en oppfølger til dette (Ja, jeg vet at det finnes Sims, men det blir litt annderledes) Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jones in the fast lane! Burde bli lagd en oppfølger til dette (Ja, jeg vet at det finnes Sims, men det blir litt annderledes) Er helt enig Jones in the fast lane er et av de få gamle spillene som funker fint i XP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå