HelloKjersti Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nye bekjentskaper og gjensyn med gamle helter når 3DS tar steget inn i en ny dimensjon. Les hele saken Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Syk grafikk på zelda og i 3d ! I am excited! Men uff jeg kommer til bli kvalm a bust-a-move med 3d! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg gleder meg som en unge til Paper Mario. Elsker den serien. Ser også veldig frem til Zelda: OoT, Professor Layton og Splinter Cell. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kommer Majora's Mask også til 3DS? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 De har ikke sagt noe om det ivertfall. Lenke til kommentar
melbye Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Selger Ocarina of Time så kommer nok Majoraæs Mask også Lenke til kommentar
merinkos Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det øverste bildet der er som tatt ut av en brojyre til et konsulentfirma... Synes ikke det passet serlig bra til saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg gleder meg sinnsykt! Så mange gode spill, som er av den typen jeg liker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 For hjermetrimfans har Ubisoft det Professor Layton-lignende spillet James Noir. Hvorfor ikke bare nevne det neste Professor Layton-spillet? Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvorfor er Konami nødt til å spre MGS-spill til alle de andre konsollene? Personlig så tror jeg neppe at det er selve Kojima som skal lede akkurat det prosjektet, da. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvis ikke SMT spillene kommer til europa tror jeg faktisk ikke jeg gidder å investere i en 3ds en gang, i hvertfall ikke en europeisk en. Regionlås går utover forbrukeren i lengden uansett hvordan de prøver å maskere det bak lovord. : / Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hmm... Sikler mest etter Ocarina of Time, Resident Evil Revelations, Mario Kart og Paper Mario. Er også spent på Kid Icarus Uprising og Pilotwings Resort. Jeg håper at de vestlige utviklerne kommer på banen etter hvert, men jeg kommer ikke til å holde pusten for å si det sånn. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Rayman... I 3D... Må forhåndsbestille 3DS. Nu! Lenke til kommentar
theninwii Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 jeg skjønner egentlig ikke hvorfor vi gleder oss til tom clancys splinter cell. grafikken er sånn passe, men det lagger altfor mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå