V. Haugen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Men hvor stor blir skjermen? Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Dette er en telefon jeg skal ha! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Når kan man tro at denne vil være til salgs i norge? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Håper den ikke kommer til å veie et tonn... Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Når kan man tro at denne vil være til salgs i norge? Det er vanskelig å spå, men 1. gen. Samsung Galaxy S ble offisielt lansert 24. mars 2010, og kom til Norge ved månedsskiftet juni/juli (usikker på nøyaktig når den var i butikk). Det kan bety at Samsung også slipper S2 på markedet i starten av juli - omtrent på samme tid som neste iPhone -, eller det kan bety at den slippes tidligere, ettersom lanseringen skjer i februar i stedet for mars. Ikke lett å gjette på hvordan Samsung vurderer situasjonen, men hvis de klarer å slippe telefonen et par uker før Apple kommer med ny iPhone tror jeg dette er det aller gunstigste tidspunktet. Midten av juni synes jeg i så fall virker troverdig. B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg