Joachim_F Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Activision planlegger å legge ned Project Gotham Racing-utvikleren. Les hele saken Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Huff, de har et par veldig kreative (f. eks. Fur Fighters) og avhengighetsdannende spill (f. eks Geometry Wars Retro Evolved 2) bak seg, håper vi ser noe mer fra dem. Endret 20. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Huff, det er trist. Håpet på PGR 5 da PGR 4 er et av de beste bilspillene jeg har spillt. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Veldig gode minner om The Killing Game Show på ST... R.I.P. Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Her er enda et flott eksempel på at Activision er onde! Lenke til kommentar
Bli5s Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Her er enda et flott eksempel på at Activision er onde! Personlig mener jeg det blir litt urettferdig å kalle de onde, ettersom de har prøvd å redde studioet på flere forskjellige måter, men til ingen nytte. Det er klart at de kunne holdt det levende, men business er og blir business. Jeg tror uansett ikke markedet var stort for Bizarre's spill lenger... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Blir vel sånn at activision beholder rettene til Geometry Wars.. Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg må bare si en liten ting om Actvision her. Du sier at Bizarres spill ikke er gode nok for markedet, men en god grunn til det er nokså enkel å finne. Vi vet at Activision foretrekker kvantitet framfor kvalitet, og da blir det slik at Bizarre ikke får det spillerommet de trenger. Kanskje de holdt/holder på med et spill nå, men på grunn av Bobby Kotick og Activisions krav, så får de ikke muligheten til å gjennomføre det de er begynt på. Synd, for Bizarre er en veldig flink gjeng! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Veldig, veldig synd dette. PGR-serien har underholdt meg i mange, mange timer. Håpet MS ville ta frem sjekkboken, men de føler vel de har nok med Turn10. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg skjønner egentlig godt at ingen vil kjøpe Bizarre når de ikke har noen storselgende IP-er å rutte med. Det er synd, men money talks. Veldig, veldig synd dette. PGR-serien har underholdt meg i mange, mange timer. Håpet MS ville ta frem sjekkboken, men de føler vel de har nok med Turn10. Det kan jo hende at MS venter på at studioet skal bli oppløst før de kontakter utviklerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå