TST Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nytt spill til Nintendo 3DS. Se filmen nå Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ikke dårlig for en håndholdt spillkonsoll. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Så bare ræva ut, omtrent oldstyle konsoll. Bortsett fra dårlig konsoll grafikk og gammeldagse bevegelser ser deg også ut til helt å mangle amtosfæren til Resident 1, som var enormt bra i forholdt il da det ble sluppet. De har ikke kommet langt. edit Sorry, 3ds ja, OK. da er det bra grafikk.. men resten av sytingen blir den samme Endret 21. januar 2011 av SimalarioN Lenke til kommentar
DTS2ThaMAX Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) wow sjekk ut grafikk kontrollen. pent. må kjøpe to. jeg syns den så fet ut, klage nerder. gi f. 3d jo. selv uten 3d dette i en håndholdt konsoll. nintendo tilogmed. Endret 22. januar 2011 av DTS2ThaMAX Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 wow sjekk ut grafikk kontrollen. pent. må kjøpe to. jeg syns den så fet ut, klage nerder. gi f. 3d jo. selv uten 3d dette i en håndholdt konsoll. nintendo tilogmed. Jeg forbeholder meg retten i å diskutere i et diskusjonsfora, spør ikke deg om det er greit. Om du videre faktisk haddet giddet å lest hva forum medlemer skriver, i dette tilfelle meg, så ser du at jeg skriver det du jamrer deg for :rolleyes:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå