Gå til innhold

– En ny æra for spillere (3DS)

Anbefalte innlegg

Men, hvordan er dette egentlig.. hvor lang tid tar "sånne" ting? Skjønner at ingen vet.. men noen klarer å gjette litt mer kvalifisert enn andre.. Tar det lang tid at andre farger kommer inn i bildet? Fikk forståelsen av at det kun var den ene fargen nå? Og, hva med stor skjerm? Jeg har aldri prøvd verken det ene eller andre, men bare antar at "stor/større skjerm" vil være vesentlig bedre å spille på/med?!

Har ikke mye egen erfaring med dette, men det typiske ser ut til å være at det tar 6-12 måneder for nye farger å dukke opp, og da er de stort sett i Japan. Siden 3DS er regionlåst vil ikke det være av noen betydning for deg. Nye farger i Europa er usannsynlig på en god stund, så ikke vent på det. Den kommer uansett ut i både blått og svart ved lansering, så du har da litt valg.

Større skjerm forventer jeg ikke kommer til å skje i det hele tatt. Det er heller uvanlig for håndholdte å oppgradere den sånn uten videre. Dessuten er allerede skjermene på 3DS større enn de på vanlig DS, og den øverste skjermen desto mer.

Tradisjonen tro er det nok en viss sjanse for at det kommer ut en ny versjon av 3DS etter hvert, men jeg ville ikke gamblet på det. Med lanseringen av Wii fant Nintendo en ny businessmodell, og så lenge 3DS selger bra vil de neppe se noe behov for å oppgradere den. Wii har vært ute i over 4 år nå uten å ha blitt oppgradert en eneste gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...