Gå til innhold

Mods til S.t.a.l.k.e.r

Anbefalte innlegg

Hei,

Har fått dilla på Stalker. Har det første spillet og siste expansion, men blir vel et kjøpt av Clear sky snart.

Men har skjønt det slik at det finnes mange mods etc som kan være verdt å få med seg.

Er det noen som kan anbefale noen "must have" mods, samt sider å finne disse på.

Og til slutt, vil disse virke på STEAM sin versjon av stalker spillene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

STALKER Complete 09 er eneste virkelige must-have. Den fikser bugs, oppdaterer det kosmetiske, og gir deg virkelige navn på våpen, uten å forandre selve spillet. Hvis du vil forandre opplevelsen og legge til ditt og datt (bl.a. en imponerende mengde nye våpen modellert, teksturert og animert på høyt nivå) er LURK en grei løsning. Den inneholder også noen kosmetiske endringer, så du kan ikke kombinere den og Complete. Drømmen for min del ville vært Complete pluss våpendelen av LURK.

Før disse to var det AMK og Oblivion Lost som var de store. Disse er også omfattende, men forandrer spillopplevelsen utifra det uttalte målet deres: Gi deg den opplevelsen utviklerne lovet før de måtte dempe ambisjonsnivået. Altså har de gjort ferdig halvimplementerte features, også videre, men også i prosessen skapt noen nye bugs. Min mening er at Oblivion Lost er litt overvurdert, og at AMK gjør jobben bedre, men i prinsippet gjør de det samme. Filer og instruksjoner finnes på ModDB.com.

Alt skal virke på steam, så lenge du endrer installasjonspathen til å reflektere at du bruker steam.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldingen.

Har fått installert Stalker complete 2009, og det ble jo en del forbedringer i spillet.

Genialt add modden skjønte jeg kjørte med en Steam versjon av spillet og installerte seg selv. Trengte jo ikke gjøre noe :)

Forøvrig et kongebra spill

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Det er 1.0006. Hvordan får jeg da det til å bli 04 eller 05 igjen?

I følge utvikler av mod :

Retail DVD versions of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl game with 1.0005 (also works with v1.0006) patch

Direct2Drive digital copy with Digital Distribution 1.0005 patch

Steam (launch & exit the game at least once, check for version 1.0005 and install the mod, start a new game after)

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...