firberblad Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hei, Har fått dilla på Stalker. Har det første spillet og siste expansion, men blir vel et kjøpt av Clear sky snart. Men har skjønt det slik at det finnes mange mods etc som kan være verdt å få med seg. Er det noen som kan anbefale noen "must have" mods, samt sider å finne disse på. Og til slutt, vil disse virke på STEAM sin versjon av stalker spillene? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) STALKER Complete 09 er eneste virkelige must-have. Den fikser bugs, oppdaterer det kosmetiske, og gir deg virkelige navn på våpen, uten å forandre selve spillet. Hvis du vil forandre opplevelsen og legge til ditt og datt (bl.a. en imponerende mengde nye våpen modellert, teksturert og animert på høyt nivå) er LURK en grei løsning. Den inneholder også noen kosmetiske endringer, så du kan ikke kombinere den og Complete. Drømmen for min del ville vært Complete pluss våpendelen av LURK. Før disse to var det AMK og Oblivion Lost som var de store. Disse er også omfattende, men forandrer spillopplevelsen utifra det uttalte målet deres: Gi deg den opplevelsen utviklerne lovet før de måtte dempe ambisjonsnivået. Altså har de gjort ferdig halvimplementerte features, også videre, men også i prosessen skapt noen nye bugs. Min mening er at Oblivion Lost er litt overvurdert, og at AMK gjør jobben bedre, men i prinsippet gjør de det samme. Filer og instruksjoner finnes på ModDB.com. Alt skal virke på steam, så lenge du endrer installasjonspathen til å reflektere at du bruker steam. Endret 21. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Takker for tilbakemeldingen. Har fått installert Stalker complete 2009, og det ble jo en del forbedringer i spillet. Genialt add modden skjønte jeg kjørte med en Steam versjon av spillet og installerte seg selv. Trengte jo ikke gjøre noe Forøvrig et kongebra spill Endret 21. januar 2011 av firberblad Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Prøvte å installere Complete 2009 selv her en dag, men fikk det ikke til å starte da jeg skulle spille det. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Prøvte å installere Complete 2009 selv her en dag, men fikk det ikke til å starte da jeg skulle spille det. Hvilken versjon av spillet hadde du? Mener jeg leste at modden virka på 1.0004 eller 05. Mulig synsing fra min side. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det er 1.0006. Hvordan får jeg da det til å bli 04 eller 05 igjen? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Det er 1.0006. Hvordan får jeg da det til å bli 04 eller 05 igjen? I følge utvikler av mod : Retail DVD versions of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl game with 1.0005 (also works with v1.0006) patch Direct2Drive digital copy with Digital Distribution 1.0005 patch Steam (launch & exit the game at least once, check for version 1.0005 and install the mod, start a new game after) Endret 22. januar 2011 av firberblad Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nå fikk jeg det til å få spillet til å fungere med complete 2009 modden. Måtte bare patche det ned til 1.0005, og det gjorde jeg med å laste det ned her http://www.gamershell.com/download_21946.shtml Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Nå fikk jeg det til å få spillet til å fungere med complete 2009 modden. Måtte bare patche det ned til 1.0005, og det gjorde jeg med å laste det ned her http://www.gamershell.com/download_21946.shtml Sweet. Har bestemt meg for å kjøpe Clear sky om kun kort tid. Den siste expansion fikk jeg med i jula på steam. Har virkelig latt meg sjarmere av dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå