Joachim_F Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 I Dawn of Fantasy møtes tusenvis av spillere til kamp. Les hele saken Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hmm, har prøvd MMORTS før og det har aldri gått bra. Problemet er at høy lvl riker slakter de lavere som blir redusert til ingenting og da slutter de like så greit. Kan tenke meg dette ender opp ca slik. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Enig med Ghaundan, noobbashing blir altfor lett i sånne spill men liker konseptet absolutt Minimappet og interfacen generelt ser horribelt ut da :/ Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) hmm.. type skikkelig spill av typen tribal wars/kings of chaos? kan bli spennende.. *edit* greit tribal wars og kings of chaos er ganske forskjellige, men litt like allikavell. Endret 19. januar 2011 av Elgenn Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Blir dette som ett slags EVE bare med sverd og på landjorda? Enklere selvsagt men samma prinsippet? Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Blir dette som ett slags EVE bare med sverd og på landjorda? Enklere selvsagt men samma prinsippet? Nei, da ville du styrt en av de små stakkarene som løper rundt med sverdet - her ser det ut som du skal styre alle Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Sååå.. du kan erobre dine egne områder ? eller eie et område i spillet som vises på kartet ? dvs alle andre spillere som ser på kartet ser ditt navn elle noe sånt med et område ? De hadde vært litt kult Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Tenk Travian, så har du nok en rimelig bra match. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Blir spennende å se hva slags løsninger de har på "noob bash" problemer. Egen server for nye spillere med mildere regler? Nye servere som starter opp ved ulike tidsrom? Hvilke konsekvenser har det å vokse seg "for stor"? Kan bli bra om man finner ok løsninger på de problemene som kjennetegner denne sjangeren. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Problemet med spillet gjelder ikke kun dette Toeblast, problemer er også hva som skjer når du logger ut. "Forsvinner" kongedømmet ditt eller kan andre ransake det mens jeg sover eller er på jobb? Eller bare gjør noe annet enn å spille. Tror jeg skal signe opp til beta, kan være kjekt å se om de får ordnet opp i slike problem. De skal dog ha gjort godt arbeid siden det finnes mange MMO strategispill i form av webbrowser spill, og det skal litt til før jeg betaler månedlig for noe i nærheten av dette. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Når jeg en gang i tiden spilte Tribal Wars, så bekymret jeg meg egentlig aldri for om noen skulle "ransake" meg når jeg ikke var tilstedet. Var jo egentlig en del av spille å finne ut hvilke tidsoner andre folk befant seg i for å planlegge angrep deretter . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå