Odesseiron Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Den velkjente flyserien får et nytt spill i mars. Les hele saken Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Viktig at folk ikke blander dette med Birds of pray, dette er en EKTE oppfølger til det Orginale IL2. Her snakker vi PC sim på sitt beste, ikke noe konsoll arcade tull. Lenke til kommentar
McMental Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Humm, kanskje jeg endelig får unnskyldninga jeg trenger for å kjøpe ei stikke Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Egentlig litt triste greier, Hvor laber responsen på en slik nyhet er. Før i tiden ble det laget og solgt simulatorer som varme vetebrød. I dag på norges største spill forum, er det en person som sier Jippi og en annen som fikk litt lyst til å kjøpe seg stikke. Savner gamle dager. Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Egentlig litt triste greier, Hvor laber responsen på en slik nyhet er. Før i tiden ble det laget og solgt simulatorer som varme vetebrød. I dag på norges største spill forum, er det en person som sier Jippi og en annen som fikk litt lyst til å kjøpe seg stikke. Savner gamle dager. Gamer.no er blitt mer som en tabloidavis, når det kommer til brukere. De fleste "simmere" bruker vel simhq.com som sin info side. Gamer.no kom jo heller ikke med nyheten selv, men fikk tips av lesere. Så det sier vel sitt. Men vi gleder oss alle mann! Kan anbefale Rise of Flight mens du venter på IL-2 Cliffs of dover! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Egentlig litt triste greier, Hvor laber responsen på en slik nyhet er. Før i tiden ble det laget og solgt simulatorer som varme vetebrød. I dag på norges største spill forum, er det en person som sier Jippi og en annen som fikk litt lyst til å kjøpe seg stikke. Savner gamle dager. Gamer.no kom jo heller ikke med nyheten selv, men fikk tips av lesere. Så det sier vel sitt. Men vi gleder oss alle mann! Vi mottok nyheten via en pressemelding fra 1C Games klokka 16 den 18. januar. Det første tipset vi mottok om saken ble sendt 23:19 samme kveld. Dette stemmer altså ikke. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Egentlig litt triste greier, Hvor laber responsen på en slik nyhet er. Før i tiden ble det laget og solgt simulatorer som varme vetebrød. I dag på norges største spill forum, er det en person som sier Jippi og en annen som fikk litt lyst til å kjøpe seg stikke. Savner gamle dager. Gamer.no er blitt mer som en tabloidavis, når det kommer til brukere. De fleste "simmere" bruker vel simhq.com som sin info side. Gamer.no kom jo heller ikke med nyheten selv, men fikk tips av lesere. Så det sier vel sitt. Men vi gleder oss alle mann! Kan anbefale Rise of Flight mens du venter på IL-2 Cliffs of dover! Ingen ris til gamer.no fra meg, ettersom de faktisk skrev om saken. Rise of flight er jeg godt kjent med Håper dere på gamer tar dere tid til å lage en fyldig anmeldelse av IL-2 Cliffs of dover. Første seriøse ww2 fly sim på 9 år... det i seg selv burde være en grunn. Lenke til kommentar
MLunde Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg tilbragte mange, mange timer med Combat Flight Simulator for drøye 10 år siden, og har savnet en god WWII flysimulator siden. Kanskje jeg må skaffe meg en stikke og utvide partisjonen på Bootcamp... Lenke til kommentar
Norfaust Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noe jeg savner er en virkelig god combat-helikopter sim. Noen her som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå