HelloKjersti Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 I Portal 2 kan spillere samarbeide på tvers av plattformer. Les hele saken Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Blir spennende! Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Blir veldig spennende, håper det funker med "cross-platform" gaming. Vet noen om man da kan kjøpe Portal 2 på Pc også laste ned på PS3? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvordan blir det med eventuell chatting? Må jo kunne prate sammen når man spiller co-op! Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nei, SpeedTree var trærne. Kilde: http://www.speedtree.com/ Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Betyr det at vi får bruke mus og tastatur også? I guess not. Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Erixxn: Feil tråd? Meget spennende med Steam Cloud på PS3 i grunn ja. Og særlig spennende om et kjøp på Steam kan lastes ned til begge platformene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Meget spennende med Steam Cloud på PS3 i grunn ja. Og særlig spennende om et kjøp på Steam kan lastes ned til begge platformene. Fra Kotaku: If you play Portal 2 on PS3, you can play with people on a PC. Neat! And to make sure as many people as possible are doing just that, the PS3 version of the game will include the PC version. Da blir det nok et kjøp til PS 3 for meg. Får se hvordan det blir med denne preorder-bonusen de snakket om, jeg ender vel opp med å kjøpe det to ganger Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Dersom man får med Steam Play-utgaven ved release kjøper jeg til PS3, hvis ikke kjøper jeg til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå