Gå til innhold

Spermdonering og innavl.

Anbefalte innlegg

litt OT men: kan man bli tvingt til å betale bidrag hvis man har donert sperm, og det finnes en unge med dine trekk osv.. kan det bli farskaps saker av slikt?

Er noe av dette kjent for deg? Siden du går off topic.. ;) Så du fant først faren din etterpå? :p

Nei den var over streken. Sorry..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
litt OT men: kan man bli tvingt til å betale bidrag hvis man har donert sperm, og det finnes en unge med dine trekk osv.. kan det bli farskaps saker av slikt?

jepp det kan du. Saken gikk igjennom i sverige ihvertfall, og regner med at den gjør det i norge også som reglene er i dag. Det er ikke lagt opp i loven med hensyn til dem som donerer. Så om noen skulle være så jævlig, så er det faktisk mulig. Selv om det da blir en voldsom mediestorm om vitsen i det hele tatt da.

Det finnes ingen sædbanker i norge nå, Danmark har, og jeg tror sverige også har. Regner med at innen 10 år har vi også noen veletablerte sædbanker her også. Får bare håpe at politikerne legger ting til rette slik at ting ikke slår tilbake på deg selv.

Lenke til kommentar

Er noe av dette kjent for deg? Siden du går off topic.. ;) Så du fant først faren din etterpå? :p

Nei den var over streken. Sorry..

haha... nei.. makan! frekkheter! har alltid visst hvem pappa er jeg så!

Lenke til kommentar

Nei.

Ikke hvis man gjør det på den rette måten, dvs går via en spermbank.

Lenke til kommentar

Nei.

Ikke hvis man gjør det på den rette måten, dvs går via en spermbank.

Jeg er uenig. I norge er jeg temmelig sikker på at som ddet er nå, så måtte du ha gjort det. Å se på saken i sverige, så måtte han betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...