Odesseiron Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Crytek-produsent er ikke i tvil om at visse sjangerkrav hersker. Les hele saken Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skytespill kan være så fine de bare vil, så lenge de ikke har mulighet for ødeleggelse av omgivelsene (frostbite motoren til DICE) kommer de ikke inn i spillhylla mi... Det er såå kjedelig å spille spill som ikke støtter destruction 2.0 Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Tror nok det er mange som venter med å kjøpe dette til de har fått sett hvordan multiplayeren er. Han har nok rett i det, men jeg personlig kommer til å kjøpe dette uansett. Crysis 1 var herlig imo. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg kjøper ikke spill der flerspiller er fokus, og har det tilfeldigvis flerspiller så bruker jeg det ikke. Det er for mye pain å spille med gjøker, og det er rett og slett for kjedelig. Hoppe rundt og skyte gir i hvert fall meg svææært lite! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skytespill kan være så fine de bare vil, så lenge de ikke har mulighet for ødeleggelse av omgivelsene (frostbite motoren til DICE) kommer de ikke inn i spillhylla mi... Det er såå kjedelig å spille spill som ikke støtter destruction 2.0 Støtter denne, blitt avhengig frostbite motoren til DICE.De andre multiplayerspillene blir liksom et stort gjesp i forhold. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ifølge deg jeg forstår, så er nærmest Crysis 2 singleplayer og Crysis 2 multiplayer to forskjellige spill. Crysis 2 singleplayerdelen utvikles ene og alene av Crytek Frankfurt, mens multiplayerdelen utvikles av av Crytek UK Nottingham (tidligere Free Radical). Det at Crytek UK som har stått for min favoritt konsoll FPS gjennom tidene, nemlig Time Splitters, gjør flerspillerdelen ekstra interessant. Lenke til kommentar
danielekkje Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Eg og er blitt avhengig av DICE-motoren. det er liksom ikkje det samma utan å kunna sprenga eit hus eller andre ting. Men eg gleder meg sinnsjukt til Crysis 2 elska 1`er og elska det med at du kunne bli usynleg og dei andre funksjonane:) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Tja. Fjorårets beste skytespill, Metro 2033, hadde ikke multiplayer - og hvor mange kan med hånden på hjertet si at de kjøpte spill som STALKER eller Crysis (1) for multiplayeren? Kjenner meg også igjen i at alternativene føles litt billige etter å ha blitt skjemt bort med Frostbite-motoren, selv om den også har noen svakheter. Lenke til kommentar
alve_g96 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 forhåndsbestillt allerede det blir ett av tidenes beste spill! Lenke til kommentar
MechaMan_InnleggNO Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Jeg gleder meg også som pokker til dette skytespillet, konsollhore til tross :-) Det eneste jeg blir så utrolig irritert over og lei av, er at Crysis hele tiden skal stilles opp mot Halo. Fra utviklerene til og med! Det er så barnslig med jeg-er-bedre-enn-deg-så!-mentalitet. Har ikke hørt noe særlig bitching om Crysis fra Bungie, liksom. Kan man ikke bare kjøre sitt eget løp, og godta at begge disse spillseriene er knallbra sytespillserier? Vi er bortskjemte som faen i dagens spillverden. Det kommer helt intenst fete spill nesten hver eneste måned. La oss nyte disse årene, og drite i å krangle om hvilken flerspiller som er best hele tiden. Spesielt med de to nevnte spillseriene. Jeg digger flerspilleren i Halo-spillene, og kommer også til å digge flerspiller i Crysis 2 akkurat som jeg gjorde med Time Splitters en gang i tiden. Heldigvis er det ikke så mye bitching om hvilket spill som er "best" på dette forumet. Det er jeg glad for! Måtte bare få ut litt frustrasjon, hehehe. Endret 18. januar 2011 av MechaMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå