Sliver Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Noen av backup spillene vises kun i sort hvitt. PS2'n har Neo 2.2 chip. Har ganske gammel TV. Noen som vet hvordan jeg kan få farger? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 og dette problemet har du ikke på original-cd'ene? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Og du bruker RGB kabel? Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Og du bruker RGB kabel? Har standard composite kabel. Ikke RGB. Kan dette være problemet. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det kan være det, ja. Men ikke sikkert. Det gjelder vel mest på NTSC spill, men hvis det er PAL det er snakk om her så er jeg ikke sikker. Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Det kan være det, ja. Men ikke sikkert. Det gjelder vel mest på NTSC spill, men hvis det er PAL det er snakk om her så er jeg ikke sikker. RGB kabel var akurat det jeg trengte for å løse problemet mitt. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå