Gå til innhold

får ikke ps2 media server til å funke helt

Paanu

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned ps3 medïa server på pc-en og prøvde å spille en blu ray film via pc-en til ps3. filmen bare hakker:S

er det noen løsninger på det?

hvordan legger jeg inn filmer på ps3?

har lest litt på diverse forumer, der det sto noe om minnepenn, men hvor får jeg tak i minnepenn med fat32 støtte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for hjelpen folkens :D

En kamerat får det til på trådløst, men kan ha med skjermkortet å det på pc-en min.

Men har nok dårligere nett enn han daxD

får prøve det med minnepennen min og ser om det funker:)

Lenke til kommentar

Hvis du skal legge over filmer på minnepenn må du først lage mapper slik at PS3'en klarer å finne dem. Mappene må hete "MUSIC", "VIDEO", "PICTURE" osv (uten hermetegn). Og det må være FAT32 som sagt.

Mener også at FAT32 ikke tillater filer større enn 4 GB, men kan være jeg husker feil :)

Endret av Kålrot
Lenke til kommentar

Hvis du skal legge over filmer på minnepenn må du først lage mapper slik at PS3'en klarer å finne dem. Mappene må hete "MUSIC", "VIDEO", "PICTURE" osv (uten hermetegn). Og det må være FAT32 som sagt.

Mener også at FAT32 ikke tillater filer større enn 4 GB, men kan være jeg husker feil :)

Stemmer at FAT 32 har en begrensning på 4GB. Jeg endte opp med å bruke mk2vob, for deretter kopiere filmene over til PS3 hardisken via nettverket. På den måten skaper ikke 4GB begrensningen noe krøll heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...