Paanu Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har lastet ned ps3 medïa server på pc-en og prøvde å spille en blu ray film via pc-en til ps3. filmen bare hakker:S er det noen løsninger på det? hvordan legger jeg inn filmer på ps3? har lest litt på diverse forumer, der det sto noe om minnepenn, men hvor får jeg tak i minnepenn med fat32 støtte? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 En minnepenn kan enkelt formateres til Fat32 ved å høyreklikke på den i Min Datamaskin og velge formater. Velg så filformat til fat32. Lenke til kommentar
Bli5s Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kjører du trådløst eller kablet nett? Etter min erfaring kan høyoppløst film hakke veldig over trådløst nett når man streamer til PS3. Lenke til kommentar
Paanu Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Takk for hjelpen folkens En kamerat får det til på trådløst, men kan ha med skjermkortet å det på pc-en min. Men har nok dårligere nett enn han daxD får prøve det med minnepennen min og ser om det funker:) Lenke til kommentar
Paanu Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 det står bare ingen tittel når jeg trykker på enheten på ps3:S etter jeg valgte den til FAT32.... Lenke til kommentar
steinarsen44 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 hvis filmen er i .mkv format, så er det litt problemer... mkv er ikke veldig bra på PS3, DERFOR kan du bruke dette hendige programmet. Det konverterer filen:) jeg bruker det hver gang jeg skal se noe på PS3;) http://www.mkv2vob.com/showthread.php?tid=1 håper dette fikser problemet ditt;) Lenke til kommentar
kålrot Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Hvis du skal legge over filmer på minnepenn må du først lage mapper slik at PS3'en klarer å finne dem. Mappene må hete "MUSIC", "VIDEO", "PICTURE" osv (uten hermetegn). Og det må være FAT32 som sagt. Mener også at FAT32 ikke tillater filer større enn 4 GB, men kan være jeg husker feil Endret 17. januar 2011 av Kålrot Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvis du skal legge over filmer på minnepenn må du først lage mapper slik at PS3'en klarer å finne dem. Mappene må hete "MUSIC", "VIDEO", "PICTURE" osv (uten hermetegn). Og det må være FAT32 som sagt. Mener også at FAT32 ikke tillater filer større enn 4 GB, men kan være jeg husker feil Stemmer at FAT 32 har en begrensning på 4GB. Jeg endte opp med å bruke mk2vob, for deretter kopiere filmene over til PS3 hardisken via nettverket. På den måten skaper ikke 4GB begrensningen noe krøll heller. Lenke til kommentar
Paanu Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 takk for hjelpen programmet funket fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå