Joachim_F Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Marty og Doc er tilbake, i et spenstig og nostalgisk eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
JaddVe Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Artig spill! Syns 7'ern passer veldig bra. Jeg syntes kontrollen kunne være litt knotete til tider, samt dårlig forklaring på hva du skal gjøre. Man må jo kunne regne med å gjøre mye selv, men er greit med litt bedre hint. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg likte episoden veldig godt. Men synes gåtene var i overkant enkle, og jeg visste alltid hvor jeg skulle gå. Det resulterte i at jeg hadde spillt igjennom episoden på under tre timer. Men jeg storkoste meg, og gleder meg veldig til neste episode som kommer i Februar. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Herlig, men altfor kort. Som vanlig synes jeg karakteren er en for lav på eventyrspillanmeldelsene hos Gamer, selv om de ofte er godt begrunnet. En 8'er fra meg. De håpløse kontrollene, og en altfor lett episode, trekker ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå