Joachim_F Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Paradox har annonsert en ny blanding av krigsspill og rollespill, i King Arthur II. Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Om de bygger på første spillet, så tror jeg dette kommer til å bli bra. Likte første spillet pga innføringen med RPG genren. (Som alltid er Art-Worken til flere Paradox utgitte spill himmelsk.) Endret 17. januar 2011 av Orrie Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 JAAAAAA! Herregud! Dette må være den beste spill nyheten for 2011...ivertfall for meg! Også kommer ekspansion til Armada 2526! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Selv fant jeg AIen i orginalen under middels. Også en del annet småpirk som gjorde at TW ganske enkelt ble et bedre alternativ når man først skal spille denne type spill. Lenke til kommentar
McMental Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) tja, de kunne vel fiksa bugs i det første, det før toern kom i spill Endret 20. januar 2011 av Pendraeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå