mcgroven Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Sagaen om Infinity Ward-avhopperne fortsetter. Les hele saken Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kanskje like greit, siden THQ vil lage halvferdige spill med DLC. Lenke til kommentar
DTS2ThaMAX Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 THQ er jo er M$ branch så denne buisness modellen er ganske korny Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) THQ bygger en portefølje av sterke IP-er, det passer neppe inn i strategien deres å være snill onkel her. Halvferdige spill med DLC er allerede industristandard, selv hos gullgutter som Bioware. THQ har iallefall ryggrad nok til å vedgå det, og foreslå å redusere utsalgsprisen. Endret 17. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Det kan komme som et sjokk, men en diskusjonstråd om Respawn og THQ er faktisk ikke stedet for å drøfte hvorvidt man skal legalisere cannabis eller ikke. Endret 20. januar 2011 av Odesseiron Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ikke? Men det kunne jo vært en godt grunnlag for om det skader topplokket! Ser ikke det store problemet med om respawn hadde blitt med i THQ, jeg har likt Dawn of War spillene veldig godt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) For min del representerer THQ en metamorfose som egentlig overgår den EA gjennomgikk (fra shovelware-produsent #1 til å satse på nye IP-er og gjennomførte titler. For fem år siden var THQ forholdsvis "meh", både PR-messig og ellers. I 2011 sitter THQ på massevis av solide IP-er og talentfulle utviklere. Relic (Company of Heroes, Dawn of War-serien), GSC Game World (STALKER), 4A (Metro 2033-34), Vigil (Darksiders, kommende WH40k-MMO), også videre. I tillegg kommer helt ferske greier som Homefront, den nye taken på Red Faction (som så langt ser lovende ut, selv om Guerilla var morsomt på samme måte som Just Cause 2 er morsomt), også videre. Hvis flere hadde kjøpt Titan Quest hadde de kanskje fremdeles også hatt Iron Lore i stallen, men de har nå reorganisert seg som Crate og er så vidt jeg vet uavhengige. Endret 20. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
DTS2ThaMAX Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Gleder meg til respawn, hørte rykter om at de skal knuse space shooter cartoonen halo rett ned den er jo av skinnene. "si meg liker du space shooters?" 9 av 10 gamers sier "nei jeg spiller ikke halo" Ok.. spurte ikke om det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå