Gå til innhold

DirectX 9.0b End-User Runtime

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare et ord og si: ******'S MICROSOFT!

Det må være en stor gjeng med suppehuer som sitter og komplimerer servicepakker der borte over dammen. Neste gang Al Quaida styrter fly får jeg håpe de tar feil av Pentagon og tar bygget til Microsoft Inc.

Ikke bare lager de feil i SP4 til Win2k, men DX9, som fører til at en må laste end DirecX 3 ganger før det virker som planlagt. Før sommeren er ferdig får du vel e-post fra Security Bulletin om en Direct X 9H så vi går gjennom alfabetet.

Ikke at jeg er sur, men forbanna. Lei av alle disse oppdateringene som kommer derfra. Når vi betaler i tusenvis av kroner for programvare bør det være muligheter for at det faktisk fungerer til all forventing også!

Er det ingenting forbrukerrådet kan gjøre for å sette en stopper for MS? De gammle bukkene som sitter på kontoret der synes det er kjempegøy med røde bokser som popper opp og skjønner ikke bæret likevel.....

FREMTIDEN ER LINUX REDHAT OG OPEN SOURCE !

Windows Server 2003 skal midt i ræva mi og det.

:grumpy:

Lenke til kommentar
Har bare et ord og si: kjøss'S MICROSOFT!

Ikke bare lager de feil i SP4 til Win2k, men DX9, som fører til at en må laste end DirecX 3 ganger før det virker som planlagt.

Ikke at jeg er sur, men forbanna. Lei av alle disse oppdateringene som kommer derfra.

FREMTIDEN ER LINUX REDHAT OG OPEN SOURCE !

:grumpy:

Det henger ikke helt sammen det du sier her...Du prøver vel ikke å innbille meg at Open Source er veien å gå for de som ikke vil måtte oppdatere ofte?

:lol:

Dessuten holder det med å legge inn en bitteliten fix for de som har 9.0a allerede, for å komme opp på 9.0b-nivå. Hele runtimen er mest beregnet for førstegangsinstallasjon av DirectX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...