notarget Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jepp.. den er her. Ikke noe beta shit 8) http://download.microsoft.com/download/7/3.../dxwebsetup.exe Les mer her: http://www.iexbeta.com/comments.php?id=1303&catid=2 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 hmm.. linken til nedlastnins siden funket ikke, men den er tilgjengelig på windows update.. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har bare et ord og si: ******'S MICROSOFT! Det må være en stor gjeng med suppehuer som sitter og komplimerer servicepakker der borte over dammen. Neste gang Al Quaida styrter fly får jeg håpe de tar feil av Pentagon og tar bygget til Microsoft Inc. Ikke bare lager de feil i SP4 til Win2k, men DX9, som fører til at en må laste end DirecX 3 ganger før det virker som planlagt. Før sommeren er ferdig får du vel e-post fra Security Bulletin om en Direct X 9H så vi går gjennom alfabetet. Ikke at jeg er sur, men forbanna. Lei av alle disse oppdateringene som kommer derfra. Når vi betaler i tusenvis av kroner for programvare bør det være muligheter for at det faktisk fungerer til all forventing også! Er det ingenting forbrukerrådet kan gjøre for å sette en stopper for MS? De gammle bukkene som sitter på kontoret der synes det er kjempegøy med røde bokser som popper opp og skjønner ikke bæret likevel..... FREMTIDEN ER LINUX REDHAT OG OPEN SOURCE ! Windows Server 2003 skal midt i ræva mi og det. Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Skjønner ikke problemet, jeg lastet ned nedlastningsprogrammet, exe-fil, lastet ned 9.0b og alt ble automatisk installert UTEN problem- sjekket med dxdiag og dette sier at jeg har 9.0b installert :-) (om jeg merker forskjell er vel en annen sak :-) Lenke til kommentar
norway Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ingen problem her heller... Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har bare et ord og si: kjøss'S MICROSOFT!Ikke bare lager de feil i SP4 til Win2k, men DX9, som fører til at en må laste end DirecX 3 ganger før det virker som planlagt. Ikke at jeg er sur, men forbanna. Lei av alle disse oppdateringene som kommer derfra. FREMTIDEN ER LINUX REDHAT OG OPEN SOURCE ! Det henger ikke helt sammen det du sier her...Du prøver vel ikke å innbille meg at Open Source er veien å gå for de som ikke vil måtte oppdatere ofte? Dessuten holder det med å legge inn en bitteliten fix for de som har 9.0a allerede, for å komme opp på 9.0b-nivå. Hele runtimen er mest beregnet for førstegangsinstallasjon av DirectX. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Oppdateringer hører data hverdagen til, sånn er det bare. UANSETT Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Huh, om bare flere brukte RedHat linux så.... Se siste screenshot fra 9 serien (beta) og alternativt bla opp til 6.jpg http://img.osnews.com/img/4091/severn2.jpg kan ikke si det er dårlig akuratt? jeg synes den er drittkul Lenke til kommentar
Tweedledee Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg syntes grensesnittet så... klumpete og barnslig ut. Som et puslespill med få brikker, liksom. Tror jeg ville skreddersydd meg langt, langt vekk derfra. Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Usj! Fri meg fra Red Hat. Den dagen jeg kicker ut XP til fordel for linux er RH det SISTE jeg installerer! Snakker om ustabilt makkverk! Aldri mer! -ull-2k- Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 :oops: Pinlig Er det noen som kan gi meg en ledertrå på hvor jeg finner hvilken versjon DirectX jeg har? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Start -> Kjør -> dxdiag Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Tøft Der lærte jeg faktisk noe -- her er det jo mange andre gode opplysninger. Tusen Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå