mcgroven Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Storspillet klarer etter alle solemerker å innfri sin nåværende slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Seal Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Agurk-nyhet, Gamer? Men gleder meg veldig til dette! Blir et fint Sony-år! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Skal bli spennende å se hva diverse sider skriver i sin anmeldelse av dette eksklusive skytespillet fra Sony, venter på anmeldelser før jeg bestemmer meg for om det blir kjøpt inn eller ei. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er Co-op kun split-screen eller kan man spille ilag over nettet også? Jaja, får vel vente til en anmeldelse Lenke til kommentar
Ziksakk Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 slik jeg har hørt skal det være en egne Co-Op oppdrag og egen online del B) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Nytt multiplayer klipp ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå