Konamixx_InnleggNO Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Startet en Flying brawling nature nå og suser gjennom content. Så sykt med skade jeg gjør. Lvl 6 og enda ikke brukt en combo eller ability.. Må prøve litt i PvP nå. Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Startet en Flying brawling nature nå og suser gjennom content. Så sykt med skade jeg gjør. Lvl 6 og enda ikke brukt en combo eller ability.. Må prøve litt i PvP nå. vis ser etter leugue http://dcuosotp.enjin.com/home nick mitt er Moridie er på pvp serveren. gjerne legg meg til psn Ervik82 Endret 22. januar 2011 av Drakor Lenke til kommentar
Exia Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Spiller på pc. Vil starte en ny character, men lurer på hvilken server og side folk her spiller på. Hadde vært kjekt med svar! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Spiller på pc. Vil starte en ny character, men lurer på hvilken server og side folk her spiller på. Hadde vært kjekt med svar! jeg og ville starte en ny char med folk på forumet. Kanskje mekke en gamer.no league. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Da gjør vi det. Vi må bestemme server og side da. Jeg vil helst ha en av PvP serverne, og hero side, da det er aaaaalt for mange villains over alt. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) De fleste fra forumet spiller vel Bloodstorm Hero eller Villain så det burde være en god plass å starte. Endret 23. januar 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Da sier vi Bloodstorm. Hero eller Villain folkens? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tja er jo flest Villains på serveren, så hero vil vel gi flest folk å denge Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er for Hero jeg. Er jo helt forferdelig mange Villains Add meg på steam/skype Reavenas på steam nst-exia på skype Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er Villain på Bloodstorm Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Laget en hero på bloodstorm nå Lucem Ferre, add meg. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fire/brawling/Superspeed Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Hero, Bloodstorm Embryophyte, Nature\Bow\Superspeed Endret 23. januar 2011 av sos Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) jeg og ville starte en ny char med folk på forumet. Kanskje mekke en gamer.no league. Vet ikke om det er mange nok spillere til at gamer.no og diskusjon.no/Spill bør ha sin egne leagues, da... Så veldig forskjellige kan vi da ikke være, og noen av oss er på begge fora. Lignende tanker har allerede vært luftet - f.eks. her. Ikke for å være negativ. Jeg liker idéen , og trenger en League hvis jeg skal fortsette å spille særlig mye lenger. Ble forøvrig level 30 i natt. Karakter: "Creepy Kenny", Hero på Bloodstorm, med Hand Blast/Fire/Super-Speed. Endret 23. januar 2011 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hiver meg på heroes på Bloodstorm. Lager en char i kveld eller i morgen. Lenke til kommentar
zexzon Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Får man kjøpt våpen for Mark of Victory ennå? Og hva annet enn nye villains / heroes kan man kjøpe for Mark of Legend? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har kommet meg til level 10 nå Heter fortsatt Lucem Ferre, hero, bloodstorm Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 jeg og ville starte en ny char med folk på forumet. Kanskje mekke en gamer.no league. Vet ikke om det er mange nok spillere til at gamer.no og diskusjon.no/Spill bør ha sin egne leagues, da... Så veldig forskjellige kan vi da ikke være, og noen av oss er på begge fora. Lignende tanker har allerede vært luftet - f.eks. her. Ikke for å være negativ. Jeg liker idéen , og trenger en League hvis jeg skal fortsette å spille særlig mye lenger. Ble forøvrig level 30 i natt. Karakter: "Creepy Kenny", Hero på Bloodstorm, med Hand Blast/Fire/Super-Speed. Hvor lang tid brukte du på å komme til lvl 30`? Har kjeeeempe lyst å prøve dette spillet men har hørt det kan ta myyyyye lengre tid vis du spiller alene! å det er det jeg liker:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå