Bentein Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei! Som tittelen tilsier er jeg på leting etter Flåklypa til PC, etter request fra dama. Har selv rotet bort min gamle originale disk for leeenge siden, og sliter med å finne steder hvor det er mulig å få kjøpt spillet. Caprino sine nettsider selger en gullutgave til en ublu overpris, men er dette i det hele tatt i nærheten av originalspillet? Er nesten trist at det skal være tilnærmet umulig å skaffe til veie et spill på lovlig måte. Er det rart enkelte tyr til piratebay? :S -B Lenke til kommentar
medlem-241358 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25777836 Jeg får opp at FGP er med i den pakken der, det er jo ingenting om du kjøper hele pakken eller spør om å bare få ètt spill. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Blir nesten litt flau over at jeg ikke tenkte på finn torget selv. Men mange takk for raskt svar, så får vi håpe han ikke har solgt det! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har du sjekket på www.prisguide.no? De bleier å vise om noen av de største har iallefall. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg har det, men jeg ser sjelden noen vits i å selge spill. Med mindre de er sjeldne får man så lite igjen at man like godt kan ha det stående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå