mcgroven Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva sier du til PlayStation 3-grafikk i et håndholdt format? Les hele saken Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Etter nyheten om at 3DS sannsynligvis - såvidt jeg vet er det ikke endelig bekreftet - blir regionlåst, er jeg desto mer gira på PSP2, som jeg regner med vil fortsette i samme spor som PSP med bedre grafikk. Det eneste som bekymrer meg er batteriet og loading. PSP lader seg ut fort, så fort at den ikke ville holdt til f.eks. en lengre flyreise, og det er en svakhet for en håndholdt hvis man hele tiden må ha en kontakt i nærheten. PSPen preges også av loading; i svært mange spill er det vanskelig å ikke la seg irritere av hyppige loading screens og svarte skjermbilder som varer litt for lenge til at man kan overse dem. Hvis Sony klarer å ta tak i disse to problemene og redusere dem hvertfall noe så får dem et stort pluss i boka her, spesielt nå som Nintendo ser ut til å kjøre på forbrukerfiendtlige regionlåser, men når de sier at grafikken skal være på nivå med tidlig PS3 blir jeg skeptisk. Jeg er spent på å se om det lar seg forene med bedre batteritid og færre loading screens, jeg er litt redd for at det faktisk kan bli verre. Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) To ting de kan gjøre for å bedre batteritiden: - LED-skjerm - Gå vekk fra disk-formatet. UMD krever enormt med strøm fordi disken må roteres når informasjonen skal leses. Nintendo forstod dette tidlig og satser på minnekort. Det er snakk om at Sony har gått vekk fra UMD-lignende løsninger, men det får vi ikke vite enda. Jeg krysser fingrene! Minnekort har også mye kjapper lastetider! Endret 13. januar 2011 av Stigtrix Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Men tenk på størrelsen på spillene. Blir det ikke da litt for dyrt å bruke minnekort? Uansett ser det ikke ut til at psp go ga noen klar indikasjon på at man bare burde fjerne mulighet for umd-spill. Så det blir spennende å se hva de finner på! Lenke til kommentar
RRhoads_InnleggNO Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Blir dette som da de sa at PS3 skulle ha to HDMI og rendre 1080p på begge samtidig? Hvor mange spill har vi fått som er native 1080p? 5-10? Endret 14. januar 2011 av RRhoads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå