Odesseiron Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Eksperimenterer med lavere utsalgspris og mer nedlastbart innhold. Les hele saken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Til slutt ender du opp med å bygge opp spill som du føler for det med bare nedlastbart innhold. Dette er søppel spør du meg. Har lite lyst å dra kortet for et spill mange ganger etter å ha kjøpt det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg betaler heller 400 kroner for fullstendig spill, enn 300 kroner for "spillet" og så 300 nye kroner for å få resten av det. Ser helst ikke at de roter til Darksiders, Dawn of War (eller, her flyter det jo alt over med utvidelser), Metro eller STALKER med dette. Jeg liker THQ bedre enn mange andre distributører, enn så lenge. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Eg tror dette kan bli ganske bra eg, så lenge det utføres ordentlig. For eg antar du får et fullverdig spill når du kjøper det, men du kan få ekstra greier til spillet om ønskelig, det vil gjøre at mange flere er villig til å kjøpe spillet og de som virkelig liker spillet de invisterer litt ekstra penger i det. men håper ikke det blir som at du ikke får med deg slutten av darksiders 2 uten å kjøpe en DLC, for det ville jo bare vært rottent gjort. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du får jo ikke ofte fullverdige spill som det er. Spill blir releasa med content DLC på siden som du kan betale for. At THQ går samme veien som feks Ubisoft er ikke sjokkerendes. Snart er dette en standart på samme måte som prologue og epilogue også blir en standard. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hva jeg synes om dette i seg selv vet jeg ikke helt, men vertfall er det noen som er villig til å prøve noe nytt, og det er jo bare positivt. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kaller du dette nytt? Nå burde du virkelig tenke deg om. De går bare lenger til verks enn andre utviklere gjør når de kutter deler av spill fra den endelige versjonen for å selge det separat for å tjene mer penger. Det de kommer til å gjøre her er å gjøre om et kanskje 400kr spill til 600+ pga dyre DLC'er som egentlig skulle vært der fra før av og er essensielle for den endelige opplevelsen. Dette er langt ifra positivt. Eneste med DLC'er som er positivt er når de utvikler noe først etter det endelige spillet er ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå