KTL_InnleggNO Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Et monotont tilskudd til et monotont univers. Les hele saken Lenke til kommentar
Fleshboiler Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ikke noe nytt. Adapsjon fra film til spill har en 99% feilbarhetsrisk. Man ber jo rett og slett om å faile. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Håper Hans Zimmer har laget musikken, han er så god Endret 13. januar 2011 av Martinheo94 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Håper Hans Zimmer har laget musikken, han er så god Agree Lenke til kommentar
Keogh Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Håper Hans Zimmer har laget musikken, han er så god Daft Punk har laget musikken. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Synd..hadde håpet dette skulle bli bra selv om det som regel aldri gjør det. Filmen og musikken fra Daft Punk er noe av det kuleste jeg har sett og hørt på lenge. Får vurdere spillet når det havner i billig kurvene. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nesten som om eg hadde kjøpt dette spillet kun for musikken sin del. Har kjøpt film soundtracket, og det er rett og slett fengende og vakkert på samme tid Synd spillet ikkje holder samme nivå da. Lenke til kommentar
Lefthand Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Musikken reddet filmen fra en middels opplevelse for min del... feteste filmmusikken jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå