fiskfisk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Visse likheter med traileren fra en annen spillserie er helt tilfeldig. Se filmen nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Haha, enkelte av Bulletstorm-videoene har vært flaue forsøk på å være badass og fulle av "not giving a fuck", men denne sparker absolutt riktig. Herlig! Her er forøvrig "originalen": http://www.youtube.com/watch?v=TXeST0NMtic Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er der jeg tror du tar litt feil. De har ikke vært flaue forsøk, de har blitt laget på den måten med viten og vilje. Hele spillet er jo lagt opp til å være så over the top at det ikke burde vært mulig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er jeg fullstendig klar over, men allikevel syns jeg de har bomma. Når Cliffy B ligger på studiogulvet sitt og tenker på hva bestefaren hans sa om at han kunne få til hva som helst bare han konsentrerte seg om det - og det han gjorde var " made a videogame where you can blow up a mans asshole". Det er hverken bad-ass eller over the top, det er bare flau markedsføring. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Synes det var en kul film jeg. Kanskje det blir kjøp i fremtiden en gang Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Spillet engasjerer meg kanskje ikkje så veldig, men denne her var virkelig herlig Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Blir dette spillet noe ala Borderlands? i så fall blir det preorder for Borderlands var DRITTBRA om det ikke var for de helt på tryne kartene og piss navigasjonen... noen som vet? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nope. Ikke Borderlands. Tenk Rogue Warrior+Bayonetta Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg har spillet og liker det så langt, men sitter fast etter første miniboss. Noen som har noen tips? Jeg skyter tønnene på tanksen for å ta fiendene der, men helikoptrene dreper meg hele tiden. De er veldig vanskelige å treffe når jeg skyter mot dem, og bruker jeg leash for å røske ut piloten tar jeg fint tre helikoptre på rad før jeg blir drept. Men etter et kvarter på Normal sitter jeg fortsatt helt fast og ser ikke noen annen utvei enn å skru ned vanskelighetsgraden om ingen kan gi meg et tips hva jeg gjør feil. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Du er på "toget" antar jeg? Beveg deg rundt, og ikke skyt mer enn du trenger - det er mye lettere å skyte kortere runder og treffe bedre enn å bare holde avtrekkeren inne og til slutt overopphete våpenet. Har du fler spørsmål kan du ta det i Bulletstorm-tråden. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Sorry, jeg prøvde å søke, men fant ikke noe tråd for Bulletstorm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=13778 Edit:... stupid, stupid, stupid. Endret 20. mars 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå