Gå til innhold

tastaturlys

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen lamper eller noe tilsvarende som kan brukes til å lyse opp tastaturet og kun det? noe tilsvarende kartleser lamper for biler. Har sett noen som kan plugges inn i usb porten men kan ikke si jeg har funnet det i noen webshop...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp.... var noe sånt jeg tenkte på. :D Blir vel kensington varianten som er mest aktuell ettersom det ikke var laptopen jeg skal ha det til men den stasjonære. Targusen så ut som den må festes på noe, mens kensington så mere frittstående ut. Så da blir det bare å finne en aktiv USB hub pluss en plass de selger dem...

Takk skal dere ha! :woot:

Lenke til kommentar
Hva med et tastatur som har innebygd lys på alle tastene (dioder) finnes det, tenk så greit.

jasså...det finnes det også?? hmmm hehe... blir vel lampe tenker jeg.. har trådløse tastaturer og liker i grunn det veldig godt og det vil nok hvertfall suge strøm om alle tastene lyste.... selvom det må se litt tøft ut da.... :lol:

Lenke til kommentar
Det skulle være et ? på slutten av setningen.

Hva med et tastatur som har innebygd lys på alle tastene (dioder) finnes det? tenk så greit.

Apple's 17" Powerbook:

Another first from Apple featured on the new 17-inch PowerBook G4: a unique fiber optic backlit keyboard with laser-etched keys that’s right out of the future. A light sensor automatically adjusts the keyboard and screen brightness based on the available ambient light.

Riktignok ikke med dioder da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...