LarZen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Age of Conan har vist havnet i "no plans" status hos Funcom og en skal nok se lenge etter dette spillet på X360, personlig tviler jeg det vil noen gang dukke opp. For mer info sjekk her . Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Med tanke på at det er elleve stykk som spelar pc utgåva er det vel kanskje eit tapsprosjekt å utvikle det til ein ekstra plattform? :-P Lenke til kommentar
Hesten Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har vel egentlig avskrevet dette siden det forsvant fra alle releaselister. Ser ikke helt poenget i å lansere AoC nå i dag til konsoll. Blir spennende å se hvordan DC Universe gjør det salgsmessig til PS3, det gir vel en indikasjon på om slike spill vil bli prioritert til konsoller i fremtiden. Lenke til kommentar
Zneeka Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg prøvde det på pc og jeg må innrømme at på xbox hadde dette blitt en megaflopp i tanke på alle megaspillene som kommer. Crysis 2, Bulletstorm osv osv. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg prøvde det på pc og jeg må innrømme at på xbox hadde dette blitt en megaflopp i tanke på alle megaspillene som kommer. Crysis 2, Bulletstorm osv osv. Følger vi tankegangen din vidare, så vil World of Warcraft miste spelarar når Battlefield 3 kjem ut. Lenke til kommentar
Zneeka Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg prøvde det på pc og jeg må innrømme at på xbox hadde dette blitt en megaflopp i tanke på alle megaspillene som kommer. Crysis 2, Bulletstorm osv osv. Følger vi tankegangen din vidare, så vil World of Warcraft miste spelarar når Battlefield 3 kjem ut. Det tviler jeg egentlig sterkt på, som blizzard sa selv var det enorm økning med nye spillere siden cataclysm kom Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ja, ikkje sant... Stilige skytespel hadde nok ikkje hindra meg i å teste eit mmorpg på 360. Vi må nok vente lenge før det dukkar opp eit kvalitets-mmo på konsoll. Imens får vi håpe på Diablo 3 til 360 og ps3. Blizzard ser på muligheita for det, visstnok. Lenke til kommentar
WARP10CK Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg prøvde det på pc og jeg må innrømme at på xbox hadde dette blitt en megaflopp i tanke på alle megaspillene som kommer. Crysis 2, Bulletstorm osv osv. Følger vi tankegangen din vidare, så vil World of Warcraft miste spelarar når Battlefield 3 kjem ut. Nei de mister spillere når guild wars 2 og Knights of the old republic kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå