Deadringer Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det her er i mine øyne et kjempetap. Gamer.no er nok norges beste spillside, men jeg synes spillverket får unødvendig mye pepper. Jeg synes det har vært ei god side, og jeg synes flere av skribentene der har skrevet bra anmeldelser. Og jeg har virkelig likt å følge med på to sider og få to nyheter fra forskjellige sider. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Personlig kunne jeg tenke meg en spillside med mer bilde og lyd. Videoanmeldelser, spilltitter hvor det gjennomgås og kommenteres en bit av forskjellige spill og ellers mer trynet på trykk for redaksjonen. Gamer.no er en knallside, men jeg opplever at det blir litt "sterilt" når jeg vet knapt hvordan halvparten av redaksjonen ser ut. Enig i dette, men da må det virkelig gjennomføres også. Får vi servert en halvteit videosnutt i måneden for at Gamer skal kunne reklamere med at de har videosendinger blir det bare dumt.. Ikke at jeg tror slikt om Norges beste spillside. Det er jo selvfølgelig et krav, men jeg regner med at det neppe kommer. Gamer.no har ikke noe fast hovedkvarter for sine skribenter, og dermed blir det vanskelig å samle gjengen for å spille inn noe. er tross alt ikke bare-bare å spille inn for eksempel en videoanmeldelse. Ikke for det, å se Øystein Furevik hoppe rundt i stua mens han spiller noe på Kinect funker greit det også, om enn ikke som eneste videokategori ^_^ Vi har jo et kontor hvor tre av oss sitter, og andre skribenter i forholdsvis nærhet av hovedstaden også. I tillegg drar vi også rn gjeng på messer fire ganger årlig, så aldri si aldri Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvordan blir det med forumet? Blir det sammenslått eller hvordan blir det? Og går Gamer tilbake til det gamle designet sitt? Jeg håper i hvert fall det da jeg synes det var bedre. Lenke til kommentar
RRhoads_InnleggNO Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Dette blir bra. Blir som gamle dager Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 spillverket? gamer.no er bedre Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 spillverket? gamer.no er bedre Så hva er problemet? Personlig håper jeg forumene blir smeltet sammen. Det er tungvindt å drive på to forskjellige forum på denne måten. AtW Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vi har jo et kontor hvor tre av oss sitter, og andre skribenter i forholdsvis nærhet av hovedstaden også. I tillegg drar vi også rn gjeng på messer fire ganger årlig, så aldri si aldri Quit playing games with my heart! Personlig håper jeg forumene blir smeltet sammen. Det er tungvindt å drive på to forskjellige forum på denne måten. Personlig har jeg ingenting i mot å være på forskjellige forum og fordi jeg er på Innlegg.no har jeg ikke noe behov eller ønske om å være på Diskusjon.no. Derfor ser jeg ikke noe poeng i å smelte sammen forumene. At Spillverket går inn i Gamer syns jeg er fint, da får vi fler skribenter og sannsynligvis fler (gode) artikler. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Personlig har jeg ingenting i mot å være på forskjellige forum og fordi jeg er på Innlegg.no har jeg ikke noe behov eller ønske om å være på Diskusjon.no. Derfor ser jeg ikke noe poeng i å smelte sammen forumene. Har ingenting i mot å være på forskjellige forum jeg heller, faktisk er jeg på veldig mange. Men nå er det jo slik at Gamer originalt var på diskusjon.no forumene og hører etter min mening til der. Uansett er det mange av oss som har konto både på diskusjon.no og på innlegg.no. Eneste grunnen til at jeg har konto her inne er pga Gamer, noe jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er alene om. Så jeg ser absolutt et poeng i å "smelte" de sammen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Gamerforumet her er uten tvil mye bedre enn det på diskusjon.no, men resten av forumet syns jeg diskusjon.no scorer best. Så ja til en sammenslåing, men om det er snakk om hele innlegg.no sammen med diskusjon.no er en annen sak men av praktiske årsaker syns jeg det er det mest hensiktsmessige. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 For ordenhets skyld kan det presiseres at ingen av våre tre nye skribenter har bakgrunn fra Spillverket Shenanigans? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 På daværende tidspunkt var Audun Rodem, Lars Devold og Kristoffer Thomas Lindtveit våre nye skribenter. Ingen av de har bakgrunn fra Spillverket. Etter den tid har Kjersti Stuestøl, som var redaktør for Spillverket, kommet over som en del av spleisingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå