ArkArk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) OBS SPOILER! PUH... Endelig ferdig med det hitill værste og mest stressende oppdraget i GTA IV-det fordømte bankranet.Stressnivået var opp i skyene,men greide det på 3.forsøk. Hetfig actionoppdrag var det uansett. Men kanskje litt for vanskelig.Først raner man alså banken sammen med 3 gale irer.Safen blir sprengt og en av dem dør i eksplosjonen,men det er endel av storyen. Greit nok.Colleteral damage.The show must go on!Men så tyter det ut med purk og helikopter,Noose og hele pakka.Skyter meg ned til t-banen(også endel av storyen) og greier å komme meg ut derfra for å få beskjed om at "find a four door car"til meg og mine to gjenlevende kumpaner.Takk for den når man har 3 stjerner på seg,to idioter som må være med på lasset som selvfølgelig knoter rundt og ikke holder skikkelig følge! Men,flaks skal man ha.Der står en SUV som venter på å bli stjålet langs veien.På forrige forsøk var den IKKE der nemlig!Nå ja..får alle inn og kjører avsted.Men med 3 stjerner er det pes som bare rakkern,og man skal i tilegg helt tilbake til Packie`s hus,så da må man over den trange brua med myyyye trasig trafikk.Selvfølgelig så kræsjer jeg og bilen FALLER ned fra brua,men treffer heldigvis gangstien under denne og lar meg kjøre videre.Kommer frem til Packie`s hus,med 3 stjerner på slep. Beskjeden lyder da"loose your wanted level"NEEEEEI!!!!Ikke si det da...bilen er forresten helt herpa og kommer til å brenne snart.Ok ok...hva gjør man da?Bytte bil?Jepp-kjapt som =)(/&%%¤%!! inn i en ny SUV og kjøre som en djevel,politiet er nå rett bak meg.Greier mot alle odds å ta meg frem til "pay`n spray"og blir kvitt purken,og kommer meg frem til huset til Packie. Hvem skulle nå tro at dette faktisk skulle gå så bra,tross alle odds for at den flukten med bil skulle gå rett vest. Noen her som har hatt mere flaks på dette oppdraget,eller løst det på andre måter? Legger til som kanskje flere vet,dør man underveis her,så må man starte HELT på nytt.Ikke gøy når hele oppdraget tar 15-20 minutter eller noe. Endret 12. januar 2011 av Centurion Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Lurer på om du får til og gjøre ferdig det siste oppdraget jeg..... ? På pcen min hjelper det ikke noe uansett hvor mye jeg trykker på space Det oppdraget hvor du skal dra deg opp i helikopteret på første GTA iv, ikke liberty...... Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Mener du det aller siste oppdraget i spillet,så aner jeg ikke hva du mener.Så langt har jeg ikke kommet riktig enda! Men jeg har hørt noen rykter om at det siste oppdraget er skikkelig pes.=) Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bankranet føler jeg er bare pure win. Skulle ønske man kunne gjennomføre flere slike sånne oppdrag. Nei Centurion det er ikke det siste oppdraget, faktisk langt i fra. karen blir ikke drept av eksplosjonen men en "heltemodig" Liberty City borger som skyter han En gang så klarte jeg å akkurat hoppe over en av elvene med masse politi bak meg. De havna i vannet mens jeg klarte å komme meg unna. Hvis du syns 3 stjerner er ille gled deg til 4. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Bankranet føler jeg er bare pure win. Skulle ønske man kunne gjennomføre flere slike sånne oppdrag. Nei Centurion det er ikke det siste oppdraget, faktisk langt i fra. karen blir ikke drept av eksplosjonen men en "heltemodig" Liberty City borger som skyter han En gang så klarte jeg å akkurat hoppe over en av elvene med masse politi bak meg. De havna i vannet mens jeg klarte å komme meg unna. Hvis du syns 3 stjerner er ille gled deg til 4. Er helt klar over at dette ikke var siste oppdrag,det holder jeg på med nå.Foreløpig 4 forsøk..litt vanskelig,men det går stadig fremover. 4 stjerner er vel ikke så enormt mye værre en 3 syntes jeg,dessuten dater jeg "Lawchick",hvilket gir meg den fordelen at når jeg er på 100% med henne,så kan jeg bare ringe hun når jeg har 3 stjerner eller færre på meg,og VIPS så fjerner hun disse,Hendig tjeneste å kunne bruke...også er det helt lovlig uten cheat. For de som lurer på hvordan man dater henne,så ,å du inn på spillets "internett"og så finner du hennes profil under datingtjenesten.Er dritkjedlig å date og dra ut på restauranter osv,men det er nok verdt bryet.De øvrige vennene i spillet gir jeg blaffen i.Altfor mye kjedelige ting man liksom skal gjøre sammen med disse.hva har det fks å si at Roman ikke "liker deg"nok til å tilby gratis taxitjeneste,når det er taxier overalt,og en tur koster 40-50 dollar max?Det er jo ikke slik at Roman ditcher deg uansett... Endret 24. januar 2011 av Centurion Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 fikk nesten litt lyst til å spille GTA4 selv nå. har kommet litt utti historien, men så dukket det bare opp så mye annet:P får vel titte innom igjen. spiller du kun originalen, eller har du disse ekstrapakkene også? Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) fikk nesten litt lyst til å spille GTA4 selv nå. har kommet litt utti historien, men så dukket det bare opp så mye annet:P får vel titte innom igjen. spiller du kun originalen, eller har du disse ekstrapakkene også? Har begge extrapakkene.Var jo supertilbud på Elkjøp rundt jul.Så både GTA IV, "ballad of Gay Tony" og "The lost and the damned" kostet 240 kroner da alle sammen var i samme pakke.Det må jo sies å være en hyggelig pris selv for et spill som har vært ute en stund.Også disse extra pakkene som "ikke skulle komme til pc"men nææ..det gjorde de vist likevel gitt!Akkurat som jeg ikke viste det. Har ikke begynt på extrapakken enda..lovte meg selv å gjøre ferdig orginalspillet først.Er vist slik at utvidelsene kryssrefererer til orginalhistorien noen ganger.Er greit å ha spilt igjennom hele orginalen først synets jeg.Hate SPOILERS!! Så du har GTA IV du også..hvordan gikk innstallasjonen på PC for deg egentlig?Er det bare jeg som har hatt &/()=?=)(/&%%!!!! med dette eller er det flere? Problemet var den elendige LIVE kontoen.For noe skitt.Men men det var verdt det.Forandret mening om GTA IV har jeg.Likte det ikke før,men digger det nå. Endret 25. januar 2011 av Centurion Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vil anbefale deg å spille The Lost and Damned før The Ballad of Gay Tony, av samme grunn som du spiller hovedspillet før ekstrapakkene Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Vil anbefale deg å spille The Lost and Damned før The Ballad of Gay Tony, av samme grunn som du spiller hovedspillet før ekstrapakkene Da gjør jeg det! Takk for tips Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Må si at Rockstar er mestere når det kommer til å levere interessante historier. En innvandrer fra et østblokkland, et medlem i en hardcore biker gang til en homofil nattklubbeiers livvakt. De treffer på hele skalaen, for å si det sånn! Gleder meg til eventuelle GTA V, for dette er godsaker Endret 16. februar 2011 av peasandpeace Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Må si at Rockstar er mestre når det kommer til å levere interessante historier. En innvandrer fra et østblokkland, et medlem i en hardcore biker gang til en homofil nattklubbeiers livvakt. De treffer på hele skalaen, for å si det sånn! Gleder meg til eventuelle GTA V, for dette er godsaker Tviler ikke på at GTAV V vil ha en bra historie. Håper bare at GTA V vil flyte bedre på PC en det GTA IV gjør. Her har ikke Rockstar gjort spesielt bra jobb,men det er vel ingen hemmlighet. En hel spillverden er oppgitt over dette. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 @Centurion meh, gikk rimelig greit. handlet det gjennom steam vel og merke, så kan hende det er noe greier der. LIVE konto har jeg måttet lage meg i en annen sammenheng da det var et spill tidligere som krevde dette. Virker jo som om denne bare er en del av MSN/Hotmail kontoen din eller lignende, jeg bruker i allefall samme innlogging p åde som på LIVE. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 @Centurion meh, gikk rimelig greit. handlet det gjennom steam vel og merke, så kan hende det er noe greier der. LIVE konto har jeg måttet lage meg i en annen sammenheng da det var et spill tidligere som krevde dette. Virker jo som om denne bare er en del av MSN/Hotmail kontoen din eller lignende, jeg bruker i allefall samme innlogging p åde som på LIVE. Regner med at det faktum at jeg er håpløs med data utenom spill også kan forklare mine problemer med LIVE..men det er egentlig prinsippet bak dette jeg hater. Det at utvikler krever at du registerer deg og at de krever at du er online for å få savet game. Det er egentlig bare for å kontrollere spillerne. Er så redd for piratkopier at de gjør hva som helst for å forhindre det. Satte de ned prisene på nyheter,så ville mange antagelig kjøpt spill istedet for å kopiere/laste fra nettet. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hehe. Ja man bør faktisk ha litt peiling for å få LIVE til å fungere:P At det er en kronglete DRM er det ikke tvil om, men dette er en diskusjon du sikkert finner flere tråder om både her og på andre forum. Men for all del det funker jo ikke, man finner nok gta4 som torrent også vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå