Lunden81 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Flere som har vært borti denne fantastiske modifikasjonen av transport tycoon? http://www.openttd.org/en Utrolig at et så gammelt spill har dukket opp på overflaten igjen og at det mekkes hele tiden forbedringer til det ) TT var utven tvil mitt favorittspill for lang tid tilbake Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har spilt det i årevis, men bare til og fra. Beste tidsfordrivet på jobb ever. Lenke til kommentar
Lunden81 Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Samma her, går på en måte aldri lei. Og den nye versjonen fikk sprita opp interessen igjen til det ytterste Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Flere som har vært borti denne fantastiske modifikasjonen av transport tycoon? http://www.openttd.org/en Utrolig at et så gammelt spill har dukket opp på overflaten igjen og at det mekkes hele tiden forbedringer til det ) TT var utven tvil mitt favorittspill for lang tid tilbake Beste spillet eveeeeeeer. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Å herregud jeg har "kastet" bort mange timer på TTD Også OpenTTD har jeg brukt en del tid på i nyere tid. Minner meg om en helt syyk jernbanelinje jeg bygget... Hadde vel hundre tog som gikk på den samme linja :S Ventetid: ca. null. Prøver ut Sid Meyers Railroads! nå men det gir langt ifra samme hektelsesgraden som TTD... Lenke til kommentar
Lunden81 Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Hvor stor by har du kommet opp i ? På OpenTTD altså... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg spiller dette regelmessig. Er utrolig avhengighetsskapende og utfordrende på samme tid når man prøver å bygge større og bedre hele tiden. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvor stor by har du kommet opp i ? På OpenTTD altså... Du har en haug med instillinger for alt, og dette gjelder også byer. De kan bli MYE større enn i originalen, og jo lenger du spiller, desto mer vokser de. Jeg og en kamerat fikk 2 byer som dekket det største kartet (gjennom litt fikling med instillinger og annet), men vi fikk jo selvsagt ikke bygget noe som helst fordi vi da måtte fjerne bygninger etc. og det er jo ikke byråkratene så glade i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå