TRAM Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/02/03...msamtalene.html -> Pappa har arrangert mitt bryllup i Pakistan, noe jeg har svart nei til. Da sier pappa "det spiller ingen rolle. Hva vet hun egentlig om saken. Hun er bare et barn". Hva skal jeg gjøre? <- Aisha: Jeg liker en norsk gutt veldig godt og han liker også meg veldig Godt tilbake. Vi går på videregående begge to. Pappa kommer ikke til å tåle det. Jeg er 17 år og pappa har lovet meg bort. Han sier at jeg er blitt løsaktig. Imamen: Er gutten som du liker muslim? Aisha: Nei, ikke enda. Imamen: Tror du han blir muslim? Aisha: Det vet jeg ikke. Men jeg er jo muslim og han har ikke noe imot det. Imamen: Men du vet at en muslimsk jente kan ikke gifte seg med en ikke-muslimsk gutt. Aisha: Hvorfor? Imamen: Ja, der har du et viktig og rettferdig spørsmål. Hvorfor? Men det visste du vel at du ikke kan? ------ Imamen: Men du vet at du har rettigheter og her vil du få hjelp og støtte, du kan snakke åpent. Aisha: Pappa sagt at han vil drepe meg. Imamen: Dødens tid er bestemt. Du kommer ikke til å dø før den tiden. Og hvis det er ment at faren din skal drepe deg, så er det slik det kommer til å bli. _________________ mvh. Tram [ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-02-04 17:53 ] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Glad jeg ikk er muslim Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hva er vitsen med at foreldrene velger hvem som man skal gifte seg med da? Det er dømt til å bli et forferdelig ekteskap... Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Å, ja. Jeg har i hvert fall aldri skjønt fnugget holdningene folkene med den religionen representerer! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 og så skriker de på rasisme!? jeg bare lurer på hvem som er rasistene her.... skal ikke si noe mer jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå