Odesseiron Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Med en innebygd skritteller tjener du spillvaluta på å gå deg en tur. Les hele saken Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 ....eventuelt bare riste DS'en så den tror at du går... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Da lurer du strengt tatt bare deg selv Syns det er et bra tiltak jeg, selv om jeg ikke ser for meg at DS-eiere er av de lateste. Endret 11. januar 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nja, teknisk sett så lurer man vel også skrittelleren. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 ....eventuelt bare riste DS'en så den tror at du går... Teip den på håndleddet når du napper løken. Eller bare legg den på telefonen og skru på uendelig vibro, slik alle gjorde med Pokewalkern. Uansett, "innebygd skrittteller" høres ut som nok en gimmick uten praktisk nytteverdi. Men så er jo jeg en bitter og grinete gammel fyr uten fantasi, så hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 ....eventuelt bare riste DS'en så den tror at du går... Plutselig kom jeg til å tenke på hun som spurte legen om noe hun kunne gjøre for å bestå diabetes prøven.... Morsom sak, er den laget skikkelig er det faktisk vanskelig å fake, den krever bevegelsen beinet følger når man går/jogger. Hvor interessert spillere er i denne funksjonaliteten er derimot en annen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå