Joachim_F Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har Telltale latt seg inspirere av Heavy Rain? Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 QTE? Ja, hvorfor ikke. Med tanke på hva Telltale har laget før vil det nok passe godt inn i deres stil, dog jeg er nå ikke så veldig begeistret for QTE uansett. Ser like fullt frem til dette! Selv om jeg hater episoder. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Virker kult men enig i att Episoder er noe dritt! Ender med att de bruker alt for lang tid på hver episode likevel, som Valve gjør med Half Life 2 episodene... historien blir kuttet på ett sted hvor den ikke føles ferdig noe som gjør ventetiden verre. Poenget med episoder er att man skal slippe å vente såå lenge. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Episodeformatet kan være kjipt, spesielt når utvikleren heter Valve. Likevel syns jeg Telltale har fått episodebaserte spill til å funke bra, da de faktisk gir ut spillene i en frekvens som gir episodisk oppdeling mening. Siden 2006 og fram til nå har de gitt ut tre sesonger av Sam & Max (16 episoder totalt), Tales Of Monkey Island (5 episoder, 2009-2010), Wallace & Gromit (4 episoder, 2009) og Strong Bad's Cool Game For Attractive People (5 episoder, 2008), i tillegg til Back To The Future som er ute med første episode i skrivende stund. Det er 31 episodeutgivelser siden 2006, 16 av dem fra 2009 til i dag, så jeg ser ikke helt hva det er å grine på nesa for her. Gleder meg til å se hva de finner på denne gangen, Telltale leverer stort sett varene med bravur og det blir spennende å se hva slags frukter denne nytenkningen vil bære Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Som Blodkake sier så er Telltale flinke med episodebaserte spill. De lar det aldri gå for lang tid mellom hver episode, og når du begynner på episode 2 får du vite hva som skjedde i episode 1 om du skulle ha glemt det. Jeg ser frem til dette. QTE kan passe fint det, sålenge vi får god nok tid til å reagere, slik som Heavy Rain f.eks. Lenke til kommentar
Turkish Mafia Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kun PC/Mac utgivelse og ingen konsoll (PS3 og Xbox360) utgivelse? =[ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå