miCro Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 karsk er jo godt da, men jeg liker tyrker best. redbull drink er jo også bra da Jeg synes karsk er bedre en tyrker fordi tyrker er ikke noe godt i lengden + at du kan bli veldig fort full. Forandrer tyrkeren smak parallellt med at du blir full, eller? Hvorfor er den ikke god i lengden? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Forandrer tyrkeren smak parallellt med at du blir full, eller? Hvorfor er den ikke god i lengden? Tipper meg til at han mente at det ikke er noe drikk å drikke i lengden.. Du blir så sinnsykt full, og sinnsykt kvalm... Bare gjenopptar fjortissfylla og springer på dass me fingrene i halsen Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Forandrer tyrkeren smak parallellt med at du blir full, eller? Hvorfor er den ikke god i lengden? Tipper meg til at han mente at det ikke er noe drikk å drikke i lengden.. Du blir så sinnsykt full, og sinnsykt kvalm... Bare gjenopptar fjortissfylla og springer på dass me fingrene i halsen Ja, slik jeg opplever det at jeg blir "mongo foill" som vi kaller det her, å det er ikke bra, pluss at jeg blir dårlig like etterpå. Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 wtf ? blir m0ngo sensurert ? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Magen trenger litt trening for å tåle en kveld med tyrker, så det er bare å legge seg i hardtrening! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Magen trenger litt trening for å tåle en kveld med tyrker, så det er bare å legge seg i hardtrening! Trening? Kenneth? Ehh.. Tror absolutt ikke han trenger det! Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Magen trenger litt trening for å tåle en kveld med tyrker, så det er bare å legge seg i hardtrening! Trening? Kenneth? Ehh.. Tror absolutt ikke han trenger det! Hehe!Men uansett, hva skal man med tyrker? Er jo bare fjortisser som drikker det likevel.Klarer meg lenge med "ja dere vet" Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Beste jeg har smakt, er vel... Sprit, blanda med battery og blå sprite... Blir en tøff grønnfarge på det, og det smaker driiitgodt! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 må si at drinker er det beste, serlig de man lager selv en dæsj sprit litt brus med litt dill og dall 8) Slike drinker kaller man "fjortis-mix (blander alt man finner i foreldrenes sprit-skap) Ikke særlig anbefalt, siden resultatet kan være meget overraskende... enten eller meget når man er så leet som meg så blir det ALLTID men tok litt mye sprit i på lørdag, en kompis av meg ble drue på ett glass Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Blå rusbrusen.. Den med blåbær-smak... Den er evig god! Lenke til kommentar
karsktroille Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 hørte jeg en trønder som ikke liker kar*k???du burde skjemmes av dg sell!!!men no ska eg berre skriv trøndersk fra no av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå