Gå til innhold

beste alkahol drink?

hingsten

Anbefalte innlegg

karsk er jo godt da, men jeg liker tyrker best. redbull drink er jo også bra da

Jeg synes karsk er bedre en tyrker fordi tyrker er ikke noe godt i lengden + at du kan bli veldig fort full.

Forandrer tyrkeren smak parallellt med at du blir full, eller? Hvorfor er den ikke god i lengden? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forandrer tyrkeren smak parallellt med at du blir full, eller? Hvorfor er den ikke god i lengden?  :shrug:

Tipper meg til at han mente at det ikke er noe drikk å drikke i lengden.. Du blir så sinnsykt full, og sinnsykt kvalm... Bare gjenopptar fjortissfylla og springer på dass me fingrene i halsen :p

Lenke til kommentar

Forandrer tyrkeren smak parallellt med at du blir full, eller? Hvorfor er den ikke god i lengden?  :shrug:

Tipper meg til at han mente at det ikke er noe drikk å drikke i lengden.. Du blir så sinnsykt full, og sinnsykt kvalm... Bare gjenopptar fjortissfylla og springer på dass me fingrene i halsen :p

Ja, slik jeg opplever det at jeg blir "mongo foill" som vi kaller det her, å det er ikke bra, pluss at jeg blir dårlig like etterpå.

Lenke til kommentar
Magen trenger litt trening for å tåle en kveld med tyrker, så det er bare å legge seg i hardtrening!

Trening? Kenneth? Ehh.. Tror absolutt ikke han trenger det!

Hehe!Men uansett, hva skal man med tyrker? Er jo bare fjortisser som drikker det likevel.Klarer meg lenge med "ja dere vet"

Lenke til kommentar
må si at drinker er det beste, serlig de man lager selv :)

en dæsj sprit litt brus med litt dill og dall  8)

Slike drinker kaller man "fjortis-mix (blander alt man finner i foreldrenes sprit-skap) :D Ikke særlig anbefalt, siden resultatet kan være meget overraskende... enten :woot: eller meget :evil:

når man er så leet som meg så blir det ALLTID :woot:

men tok litt mye sprit i på lørdag, en kompis av meg ble drue på ett glass :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...