hingsten Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hva synest du er det beste du kan drikke som har alkahol i seg? personlig så må eg si at jeager master, eller kossen det skrives er det beste. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hva synest du er det beste du kan drikke som har alkahol i seg? personlig så må eg si at jeager master, eller kossen det skrives er det beste. Alkohol? Karsk Lenke til kommentar
Bose Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Syns ren Vikingfjord Vodka er best jeg. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Long Island ice tea (kanskje ikke så macho-drink, men det er godt!) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 En god hjemmebrent, eller bare en Norlands Pils Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 det beste er å fylle 96 i gelatinkapsler og føre dem 5 cm opp i rektum, der kan du la de ligge og etter 1 time er de oppløst og har trukket inn i slimhuden... Dette gir en utrlig god rus Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 det beste er å fylle 96 i gelatinkapsler og føre dem 5 cm opp i rektum, der kan du la de ligge og etter 1 time er de oppløst og har trukket inn i slimhuden... Dette gir en utrlig god rus .......?! (Og hvem utfører du så dette ritualet med? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Piña colada i miami er foreløpigt den beste drinken eg har smakt. Kjøpte en i thailand også men den var ræva i forhold. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 fanta exotic med en go skvett hembrent er bra da ellers er smirnoff ice med vikingfjord vodka en vinner Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 det beste er å fylle 96 i gelatinkapsler og føre dem 5 cm opp i rektum, der kan du la de ligge og etter 1 time er de oppløst og har trukket inn i slimhuden... Dette gir en utrlig god rus .......?! (Og hvem utfører du så dette ritualet med? en skotsk pygme som lærte meg det.... veldig bra rus... deilig... pirrer prostata mens du er dritings... da blir du horrrrny Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 det beste er å fylle 96 i gelatinkapsler og føre dem 5 cm opp i rektum, der kan du la de ligge og etter 1 time er de oppløst og har trukket inn i slimhuden... Dette gir en utrlig god rus .......?! (Og hvem utfører du så dette ritualet med? ... pirrer prostata mens du er dritings... da blir du horrrrny Så da får du orgasme_ hvis du driter? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Sex on the beach er en meget god drink.... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Sex on the beach er en meget god drink.... usj nei, den er forferdelig! må si at drinker er det beste, serlig de man lager selv en dæsj sprit litt brus med litt dill og dall 8) Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 må si at drinker er det beste, serlig de man lager selv en dæsj sprit litt brus med litt dill og dall 8) Slike drinker kaller man "fjortis-mix (blander alt man finner i foreldrenes sprit-skap) Ikke særlig anbefalt, siden resultatet kan være meget overraskende... enten eller meget Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 karsk er jo godt da, men jeg liker tyrker best. redbull drink er jo også bra da Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 karsk er jo godt da, men jeg liker tyrker best. redbull drink er jo også bra da Jeg synes karsk er bedre en tyrker fordi tyrker er ikke noe godt i lengden + at du kan bli veldig fort full. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 fanta exotic med en go skvett hembrent er bra da Ja selvfølgelig! karsk er jo godt da Jeg synes karsk er bedre en tyrker Trøndere.... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 karsk er jo godt da Jeg synes karsk er bedre en tyrker Trøndere.... So? Er du ikke èn trønder du da? Er du blitt syk, eller er du en skam? Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 karsk er jo godt da Jeg synes karsk er bedre en tyrker Trøndere.... So? Er du ikke èn trønder du da? Er du blitt syk, eller er du en skam? Sier jeg og! Hva er det som feiler deg !? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå