Gå til innhold

Fury Warrior

Anbefalte innlegg

Hei!

Er level 85 med nokså godt pre-raid gear. Har virkelig problemer med dps om dagen og fatter ikke hva jeg skal gjøre annerledes.

Har nokså godt pre-raid gear, men allikevel ligger jeg på 7-8k i gjennomsnitt. Kjører denne rotasjonen: Col. Smash, berserker rage, raging blow, bloodthirst. ( heroic strike for ragedump & slam når den proccer)

Noen som har innspill/tips å komme med?

Kommer ikke inn på armory på jobb så får ikke linket, men karakteren heter Kanoch og holder til på argent dawn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rotasjonen høre grei ut, siden heroic strike ikke er nerfed enda burde den derimot ligge over bloodthirst i rotasjonen. Den koster 10 mer rage mer, men gjør mer damage og har du grei crit rating får du virkelig utnyttet 2/3 incite.

Ser at du går VEKK fra hit, det blir helt motsatt av hva du bør gjøre. Blizzard har normalisert rage generering, altså 1 slag med en twohander gir like mye rage uansett hvor hardt du slår (mener crits gir ekstra rage) så prøv å skaff så mye hit som mulig. Først special attacks, så expertise cap, så hit til det spruter ut øra. Du kan prøve å unngå å reforge crit til hit, men mastery er per idag piss (det skal buffes) og haste er dårligere enn hit. 1% haste er dårligere enn 1% hit pga av du taper en stor andel av haste'n til misses.

Våpen er også viktig, du har ok våpen, men heroic våpen hadde gjort alt lettere. Det er flere valg, heroics har flere, av epic er det 3 du kan få tak i. Det er PvP, zin'rokh og mace fra Magmaw.

Lenke til kommentar

Aner ikke helt hvor du leste det, men det kan ha vært før normalisering. Og da var 8% mer enn nok, ja. Jeg går iallefall ut ifra at det er ragestarving du sliter mest med.

For våpen er DM heroic og SFK ganske gode valg, prøv å skaff økser hvis mulig siden du drar fordel av racial.

2 handers i heroics er sverdet fra Stonecore, mace fra DM, øks fra SFK og mace fra Grim Batol de jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar

Takk for utfyllende svar.

Jeg regnet med det var dumt å gå ned på hit, men leste et sted at rundt 8% burde holde. Back to reforging.

Får se om det tar seg opp etterpå.

Igjen, takk :)

Fury warrior skal vel opp til 23% hit ideelt sett. Hit er desidert den stat'n som er viktigst for fury warrior. Glem alt annet til du får høy hit, ihvertfall rundt 16-20%. Du kan ha så mye haste, crit, strenght som du bare vil men det hjelper ingenting når du bommer halve tiden. Hit er alt.

Lenke til kommentar

Nja, expertise og hit er like nyttig etter specials er cappet.

Vi får se hva neste patch har med seg. PTR notes forandres fra dag til dag, så hva vi har i vente anes ikke helt. Det er snakk om en endring i inner rage, som per dags dato er ganske ubrukelig.

Om man må cappes på 23% er jeg smått usikker på, men du skal iallefall skaffe nok hit og andre rage genererende stats (crit og haste) før du begynner å gå på ren strenght. Mastery, selv med buffen, ligger ann til å ligge langt nede på ønskelisten. Rett og slett pga små dårlig oppetid på enrage, nyttig om du vil ha burst damage fra f.eks. deathwish er den derimot.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...