Joachim_F Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 The Secret World får drahjelp fra gigantutgiver. Les hele saken Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ikke EA alle andre enn de funcom! (nesten) alt de tar i går fra gull til gråstein. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Syntes dette hørtes fint ut, jeg, Funcom har jo sett etter en utgiver en stund allikevel. Tviler på at EA vil ha noen som helst innvirkning på selve utviklingen av spillet, og uansett har de jo forbedret seg kraftig de siste årene. Endret 10. januar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Håper Funcom tar med seg lærdom fra Age of Conan. Spillere ønsker en sømløs verden med minimale ventetider. Det var snakk om at dreamworld skulle optimaliseres slik at loading ble noe àla det som er i Half-Life, altså veldig kort loading uten dedikert "venteskjerm". Håper Funcom får det til denne gangen. AoC krever fortsatt den dag i dag alt for mye av maskinen. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Må si meg uenig med deg looney79, EA har skjerpet seg veldig og kommer ut med mange gode tittler. og som ShampooMacTavish sier så har de antagelig ingenting med selve utviklingen å gjøre, bare med å gi ut spillet som kan være en veldig god ting, godt med reklame og kansje litt økonomisk støtte for å gjøre spillet bedre. gleder meg veldig til dette kommer ut Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Med EA i bildet, så blir i hvert fall spillet 100% puppefritt. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nå spiller jeg ikke MMO'er uansett, men vil ikke dette gi Funcom pr osv som de fleste utgivere ikke ville kunne gitt dem? Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Vil dette koste penger i måneden? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Med EA i bildet, så blir i hvert fall spillet 100% puppefritt. Flere nyere EA spill du har gått glipp av tydeligvis. Ikke at jeg hadde hatt noen spesiell interesse av pupper i TSW. Endret 10. januar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva er det EA bringer til bordet her?: Kapital? FunCom har jo gått litt tom for penger av og til. Markedsføring? Dette synes jeg FunCom står bra på egne bein med. Elektronisk ditribusjon? Kjapp loader ? Ja her er det noe å hente. Ellers så er vel EA gode på selge til massene. Det er jo den veien AOC har gått etter at de fikk ny spillregissør også. Har alltid ment at FunCom bør prøve å finne nisjene istedet for å satse bredt, likevel er det også slik at de trenger strømlinjeforming. Usikker på om EA er den rette til å gjøre det dog. Hva med Ubisoft? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Med EA i bildet, så blir i hvert fall spillet 100% puppefritt. Flere nyere EA spill du har gått glipp av tydeligvis. Ikke at jeg hadde hatt noen spesiell interesse av pupper i TSW. Hvilke spill? Det er alltid interesse for pupper. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Med EA i bildet, så blir i hvert fall spillet 100% puppefritt. Flere nyere EA spill du har gått glipp av tydeligvis. Ikke at jeg hadde hatt noen spesiell interesse av pupper i TSW. Hvilke spill? Det er alltid interesse for pupper. The Saboteur og Gudfaren 2. Ikke at det er så mange, men man skal lete ganske lenge etter å finne usensurerte pupper i andre spill nå til dags uansett. Personlig kunne ikke brydde mindre om dem, men jeg skjønner jo at de passer i AoC universet. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Vil dette koste penger i måneden? Så vidt jeg vet, ja Lenke til kommentar
medlem-241358 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Faen, jeg gledet meg som en unge til TSW, men etter denne "sjokkerende" nyheten så vet jeg ikke lenger. Jeg har mine meninger om EAGames, og de egner seg virkelig ikke for offentligheten - nå får jeg bare håpe at Funcom fremdeles får kjære sine regler og håpe at de lar seg påvirke av EA minst mulig.. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 EA er utgiver og vil ikke få noen spesiell innvirkningskraft på utvikler (FunCom) såvidt jeg vet. FC lånte 10 millioner dollar nylig og skal da ha mer enn nok penger til å få The Secret World rimelig polert før det gis ut. Tipper TSW kommer i Q1 eller Q2 2012. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Annen nyttig info fra pressfire.no: http://www.pressfire.no/spesialer/intervjuer/2936/-Massive-avslringer-fra-The-Secret-World-p-vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå