aubr Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 putta inn heavy rain og spillet lasta seg ned, men stoppa når nesten ferdig og fullførte aldri. til slutt valgte jeg å skru av konsollen ved å trykke på power-knappen, alt ok. når jeg skrudde på igjen kom det ingen bilde på skjerm. prøvde på nytt å skru av konsollen, men ingen reaksjon når jeg trykker på power, ingen pipelyd. hva har skjedd her da, ikke mye fett det, når jeg hadde gleda meg lenge med spilling på jobb i nordsjøen. holder power inne i 10 sek og konsollen skrur seg av, men fortsatt samme oppførsel på konsollen når den skrus på igjen. noen som har vært borti samma f...skapen eller? Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Forsøkt å holde ned powerknappen når du starter den? Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Som MultiForce sier, prøv å holde powerknappen inne i 5-10 sekunder når du starter opp maskinen. Da skal den tilbakestille alle innstillingene og kjøre skjermbildet i en modus som er kompatibel med alle TV-skjermer. Hvis ikke dette fungerer kan det være feil i kabelen, eller rett og slett konsollen. Håper det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå