orlund Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Her har du skriveren du kan se video på. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kul greie, men totalt unyttig på en printer. Dette er kun for å opprettholde snittpriser. Håper seriøst ingen går på dette salgstrikset fra HP.... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Salgstrikset fra HP? Ja prisen på ca. 3000 er stiv, men synes ikke den er for stiv... det er faktisk andre selskaper som selger liknende printere for over 5000. Og vet ikke om dette bare er kun jeg og andre som har registrert HP-dataen sin, men har fått flere e-post tilbud fra HP om å fremkalle bildene sine hos HP/Snapfish for bare 1 øre per bilde (så det blir 100 bilder for 1 krone ja), man må bare lage en Snapfish-konto (gratis) så laster man opp bildene og de kommer i posten etter 3-4 dager ganske billig synes jeg, fremfor å printe ut middels bra bilder på hjemmeprinteren som bruker masse blekk per bilde Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Artig men virker jo litt meningsløst.. Å "sette inn sd-kortet og velge bilder fra sofaen" er jo ikke så vanvittig spesielt, man sitter som regel å sender utskriften fra en pc/laptop uansett. Den medfølgende tableten blir jo bare nyttig om man ikke har pc, og en person uten pc kjøper ikke denne printeren Men for all del, gøy å få med en tablet! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Selv om ting er mulig å lage, er det ikke dermed sagt at det er nødvendig å gjøre det. Synes dette ser totalt unyttig ut. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Som mye annet dritt HP har kommet med gjennom de siste årene vil jeg si. Lite gjennomtenkt og uten det helt store grunnlaget for salg. Dette er for en nisje som er mye mindre enn de som ønsker seg Kurt Russel t-shirts. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ...hvorfor skal man se filmer på skriveren? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vel alle er forskjellige. For mange tradisjonelle brukere er jo dette ingen favoritt, men hos dem som liker slike printere som dette er jo det midt i blinken da Selv synes jeg det er veldig interessant med en printer med en sånn skjerm, det er jo på en måte en liten iPad touch-skjerm man kan ta med seg rundt i huset og lese nyheter og andre nettsider, sjekke matoppskrifter på kjøkkenet, facebooken sin, eposten sin og skjekke bilder uten at man trenger å skru på PC-en sin. I tillegg skriver denne printeren med god kvalitet. Ganske kjekt synes nå jeg da Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ja, dette er noe jeg har drømt om lenge og helt klart en killerfunksjon for en skriver! Har den 5.1 lyd også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg